Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

India/Viëtnam najaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

azie2009

New Member
Hallo,
Ik ben van plan om in oktober, november van 2009 naar India, Viëtnam of Cambodja te trekken voor ongeveer 1 maand. Nog een hele tijd, maar dat geeft uiteraard de kans om al wat te sparen en uiteraard ook de mogelijkheid om elkaar op voorhand al wat te leren kennen.
Liefst al rondtrekkend met de rugzak, waarbij ik zoveel mogelijk van een land wil zien, natuur, cultuur, mensen,...
Een maand is redelijk kort, daarom ook dat ik me het liefst wil beperken tot 1 land (eventuele andere voorstellen zijn uiteraard bespreekbaar).
Ikzelf ben een jongen van 26 en had graag een kleine groep (m/v) samengesteld tegen het najaar.
Groetjes, Dominique

Hey Dominique,

Ben ook van plan om rond de dezelfde periode te gaan reizen. Heb veel zin om naar India te gaan. Ben dit jaar naar Thailand en Laos geweest. Dus het leek me wel een leuk om eens ergens anders naar toe te gaan, dan Zuid Oost Azië.

Voor een maandje, lijkt het misschien wel interresant om te kiezen tussen het noorden of het zuiden. De vliegtuigticketten naar India zijn ook een pak goedkoper dan naar Zuid Oost Azië, voor een 500 euro ben je al daar. Dat vind ik wel een voordeel.

Wat is jouw voorkeur? Laat maar iets weten!

Groetjes Veronique

Hey Veronique,

Het staat allemaal nog wat in zijn kinderschoen, buiten het feit dan dat ik er in die periode zeker naar toe wil. Maar heb op dit moment nog geen idee of ik voor het noorden, zuiden,... zou kiezen. Ga het eens rustig bekijken, maar waarschijnlijk zijn beiden enorm de moeite waard, dus dan wordt het nog moeilijker
Als je interessante tips hebt,.... hou me op de hoogte hé!

Doemme nog 11 maanden wachten

Groetjes,
Dominique

Cambodja, Thailand?

Hallo,
ik zou 4 weken willen reizen in oktober of november. Ik dacht aan Cambodja of enkele Thaise eilanden. Ik plan redelijk low-budget en ik zou niet al te veel willen plannen. Heeft iemand al concretere plannen?
Groetjes! Ineke

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/compose?to=nils_hertogs@yahoo.com"]nils_hertogs@yahoo.com[/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

hey

ik heb ook plannen om er even tussenuit te gaan maar weet nog niet waarheen eigenlijk en voor hoelang,
jou voorstel leek mij wel wat,
met hoeveel zijn jullie ondertussen
even over mij ben 40j man jonger van uitzien en ingesteldheid
uit de kempen

greetz edwin

Beste Edwin

Bedankt voor je reactie, waarschijnlijk zal je een jonge ingesteldheid hebben, maar voorlopig ben ik opzoek naar een reisgenoot van rond mijn leeftijd.

Toch bedankt
Nils

Reisgenoot

Hoi Nils.
Voor de periode februari-juli 10 op zoek naar een reisgenoot. Heb al wat reisjes achter de rug, meestal alleen of met n vriendin. Backpacken is tot nu toe fantastisch geweest. ZA, Roemenië, turkije, + de rest.
Ben heel benieuwd naar Thailand, cambodja, vietnam en deze keer met een jongen.
Er staat nog niets vast dus nog heel wat mogelijkheden. Tot nu toe stond steeds openheid en contact met de lokale beolking centraal in m'n reizen.
Gr Sophia 22 Vrouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...