India

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Gamze, 12 jan 2018.

Tags:
  1. Gamze

Gamze New Member

Hallo allemaal!

Ik wil heel graag dit jaar voor een maand naar India vertrekken. En als het nog lukt mag Nepal en Bhutan erbij.
    Mijn droombestemming is India en ik wil al jaren daar naar toe vertrekken maar ik heb nog steeds niemand gevonden die hiervoor openstaat.
    Buiten India sta ik open voor alles behalve strandvakanties. Dus natuur, avontuur, cultuur en adrenaline/dopamine :))

Ikzelf ben 28 jaar, rook en drink niet, rustig maar een waaghals en woonachtig te Limburg (Genk).

Lieve groetjes

2. EllenCr

EllenCr New Member

Hey!

Voor India zou ik als vrouw alleen eerder opteren voor een groepsreis...
    Ik ben in maart vorige maand in groep naar India getrokken. In sommige delen van India hebben ze weinig of geen toeristen gezien...

3. Jan1977

Jan1977 New Member

Hey Gamze!

Ik sta open voor actieve en avontuurlijke vakanties, en zo spreekt ook India me aan, mijn tante is er jaren geweest als missionaris en kwam steeds met leuke verhalen en foto's naar huis, nu wordt het echt eens tijd dat ik het met mijn eigen ogen zie.
    Ook ik heb een hekel aan lui-lekker vakanties, ik trek veel liever rond, met name in de natuur, de fauna de flora, de verzichten en dergelijke.
    Rook niet, drink niet, en ben eveneens een rustig persoon.
    Indien je het eventueel zou zien zitten om samen te reizen laat zeker iets weten (jan_baus@hotmail.com)

4. Thomas72

Thomas72 New Member

Hey Gamze,
    Ben je al ondertussen naar India ge weest?
    ik ben zelf nu ongeveer 5 maanden daar gewoond...
    Groetjes,
    Thomas

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie