Indonesie deze zomer (bali, lombok en gilli)

LotteDenHaag

New Member
Hoi!

ik ben een 26 jarige meid uit den haag, deze zomer zou ik graag naar Indonesië willen om op Bali/lombok/gilli rond te trekken. misschien ook java.
vakantie in het buitenland is niet nieuw voor mij maar alleen wel vandaar dat ik liever met iemand rondtrek. Het liefste zou ik nog deze maand willen vertrekken, voordat de zomervakantie echt begint, maar later is geen probleem.

route is nog niet gemaakt, lijkt me leuker om samen een route in te plannen. wil geen resort vakantie maar hoeft ook niet geheel low budget te zijn. gelukkig is het leven in Indonesië niet al te duur.

Leeftijd en geslacht maakt mij niet uit. ik ben wel opzoek naar een reisgenoot en GEEN reisliefde.

hopelijk is er iemand geintreseerd om mee te gaan! als jij dat bent stuur dan een bericht. ik zou het wel fijn vinden om voordat we vertrekken een af te spreken

diavdg

New Member
Hey! Ik ben een vrouw van 25 jaar en wil ook graag naar Indonesië. Ik heb eind augustus 2 weken vakantie staan. Mocht je interesse hebben, zie ik graag een reactie tegemoet :)

Bovenaan