Interrail 2023 reismaatje gezocht (vrouw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nynkeee3

New Member
Heyy, mijn naam is Nynke. Ik ben 18 jaar en ik zou in mei-juni-juli 2023 graag willen reizen.
Ik heb nu een tussenjaar en zou graag met Interrail door Europa willen reizen voor 2 maanden.

Ik zoek een reismaatje die dit ook leuk vind of een stukje mee wil reizen.
Ik vind het leuk om de natuur op te zoeken en steden te bekijken voor de cultuur.

Verder lijkt het mij leuk om actieve activiteiten te ondernemen.
Met als doel mooie herrineringen te maken en lol te hebben ofc.
Ik hou niet echt perse van uitgaan, en ik gebruik geen drugs.

Ik zou het wel op budget willen doen dus in hostels en soms zelf koken zit er wel in, en dan geld over houden voor leuke activiteiten.

De landen waar ik heen zou willen:
-Slovenië, Kroatië, Italië, Zwiterland, Portugal of juist Finland of Zweden

Verder maakt het mij niet uit waar we heen gaan😊

Ben je een meid tussen de 18 en 21 jaar en lijkt dit je gezellig, mag je me altijd een berichtje sturen :)

Hai Nynke,

Ik ben Evanne (19 jaar) en ik wil ook graag rond mei 2023 gaan interrailen door Europa. Zelf zoek ik ook nog een reismaatje en kwam ik jouw tegen! De intresses die je beschrijft komen erg overeen met die van mij. Ik hou zelf ook heel erg van de natuur of cultuur opzoeken en ben ook niet zo heel erg van het uitgaan! Mij lijkt het heel leuk om een beetje oost europa op te zoeken (praag budapest kroatie) maar italie of zwitserland vind ik ook altijd leuk!

Hopelijk hoor ik iets van je🤗

Hoi Nynke en Evanne!! Ik ben Nina, over een week 19 jaar, en wil in juni met de trein door Europa reizen.

Vorig jaar heb ik mijn vwo diploma gehaald. Dit jaar volg ik alleen het vak natuurkunde, omdat ik volgend schooljaar geneeskunde of biologie wil studeren en natuurkunde zat niet in mijn vakkenpakket, helaas heb ik dat vak wel nodig voor deze studies. Ik ben eind mei dus al klaar met het eindexamen natuurkunde en wil deze lange zomer goed besteden door meer van de wereld te zien.

Ik ben nog nooit alleen op reis geweest en zou graag (een deel van de reis) samen met iemand, of meerdere mensen gaan. Onder andere Italië spreekt mij super erg aan, vorig jaar ben ik met mijn zus in Rome geweest en dat was zooo mooi :) Ik denk dat het leuk is om naar veel verschillende landen en plekken te gaan, maar ik sta er open in en heb zeker nog geen vast plan.

Mijn budget is niet heel groot en ik vind het ook helemaal niet erg om een beetje primitief te leven haha. Het lijkt mij super leuk om nieuwe mensen te leren kennen, herinneringen te maken en ervaringen op te doen.

Als jullie nog op zoek zijn naar een reisgenoot, laat het mij dan alsjeblieft weten!
Liefs Nina

Hey Nynke, Evanne en Nina. Ik ben Imani, 18 jaar en ik ga van 15 mei tot en met 2 juni interrailen door Europa.

Ik zou deze reis graag (gedeeltelijk) maken met iemand anders en jullie berichten spreken mij dan ook aan. Ik ben van plan Berlijn, Praag, Wenen, Ljubljana en Budapest te bezoeken en misschien wat natuur in de omgeving.

Ook mijn budget is niet niet heel groot, dus zal ik in o.a. hostels slapen en boodschappen doen i.p.v uiteten gaan (met uitzondering van een enkele keer).

Mochten jullie nog steeds op zoek zijn naar een reismaatje. Dan hoop ik iets van jullie te horen.
Groetjes, imani

Hey, mijn naam is Fay ik ben 19 jaar en heb ook een tussenjaar. Ik zou graag tussen 28 april en 11 juni 5/6 weken samen met iemand willen interrailen. Ik zou ook graag veel van de landen willen zien die jullie opnoemen. Ook slapen in hostels zou ik graag willen. Hebben jullie allemaal al iemand gevonden? En kan ik mogelijk nog bij jullie aansluiten? Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan