Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Interrail juli?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben96

New Member
Hallo,
Ik ben van plan om deze zomer weer met interrail op reis te gaan.
En dat is natuurlijk leuker samen dan alleen.
Ik heb in juli 2-3 weken vrij en daarvan zou ik ongeveer 11 dagen op vakantie gaan.
Waar heen maakt mij opzich niet zo veel uit, maar de grotere steden midden in Europa ken ik nu wel.

Over mijzelf, ik ben 26 jaar oud en afkomstig uit het oosten van het land. Qua reisgenoot heb ik niet zoveel eisen, alleen iemand rond mijn leeftijd zou fijn zijn.

Hoi,

Ik ben 25 jaar en zat er ook aan te denken om met interrail op reis te gaan in juli. Waar zat jij aan te denken om naar toe te gaan?

Hoi,

Ik ben 25 jaar en zat er ook aan te denken om met interrail op reis te gaan in juli. Waar zat jij aan te denken om naar toe te gaan?
Ik heb ondertussen al best wat gezien van Europa, dus zat zelf aan Scandinavië of zuidoost Europa te denken. Maar Frankrijk, Spanje en Portugal ken ik ook nog niet, kortom ik ben wel flexibel in de bestemming(en)

Top, ik ben zelf ook wel flexibel wat betreft bestemmingen hoor. Wil jij ook wat rondreizen of ben je van plan om naar één land te gaan?

Het mooie van interrail vind ik het rond reizen. Dus meerdere bestemmingen/landen bezoeken. Ik heb in m’n vorige trips tussen de 6 en 10 landen gehad, dat klinkt veel maar sommige reis je natuurlijk alleen maar door heen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...