Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Interrail maart/april 2023 reismaatje 18-25

Status
Niet open voor verdere reacties.

liekehorck

New Member
Mijn naam is Lieke. Ik ben 18 jaar en heb momenteel een tussenjaar.

Ik heb een interrailticket voor twee maanden en zou het leuk vinden om dus eind maart weg te gaan voor ongeveer twee maanden met de trein in Europa.

Ik zou het leuk vinden om dit avontuur te delen met andere, daarom ben ik op zoek naar een reismaatje. Ik zoek iemand tussen de 18 - 25 jaar ongeveer die het leuk vind om steden te bekijken, vooral cultuur zoals museums of gewoon een beetje een stad verkennen. Ook de natuur vind ik leuk en feestjes. Bergwandelingen vind ik minder leuk.

De plekken waar ik heen zou willen staan nog niet vast, maar ik zat te denken om als eerste naar zuid Europa te gaan en dan daarna richting het oosten. Ik zou graag verschillende plekken zien, maar liever ergens langer blijven als overal snel snel heengaan.

Lijkt je dit leuk, laat een reactie achter en dan kunnen we misschien samen plannen maken. Als je geen zin of tijd hebt om acht weken te gaan, kan je ook bijvoorbeeld twee of drie weken meegaan. Van alles is mogelijk, laat een reactie achter en dan kunnen we plannen maken en samen op avontuur gaan

Waarderingen: djil
hai lieke

ik gezellige meid ik wel wat ouder maar zou graag ook met de trein willen reizen steden bezoeken oa frankrijk en dan door naar zuid frankrijk
italie duitsland
grt mar

Hee Lieke,
Ik ben zelf ook 18 en heb ook voor een tussenjaar gekozen en zoek nog een leuk persoon om mee te reizen in jouw bericht zie ik die dingen die je leuk vind en zelf vind ik dat ook allemaal leuk! Ik zou graag nog naar Griekenland willen gaan en Praag lijkt mij ook heel mooi. Dit vind ook leuk om met de trein te doen.
Laat maar een reactie horen als je het leuk lijkt om verder te praten over plannen maken etc

Groetjes djillien (v)

Hoi
Ik ben Janneke 19 Jaar, en ik heb vorige jaar een tussenjaar gehad en ben toen 6 weken gaan interraille echt een super leuke ervaring kan ik je vertellen. Nu hoor ik dat je een tussenjaar hebt en ik ben nogal spontaan. Ik zoek namelijk een reis maatje om een paar dagen naar een stad te gaan dit zou dan om 16 januari tot en met 20 januari gaan. Interesse?

Hi Lieke, interrail zal het voor mij niet worden, Ik ben een roadtrip aan het plannen van Nederland naar Georgie. Eind mei zou ik je onderweg kunnen ontmoeten en dan kun je met mij verder reizen naar Georgie. Backpacken in Georgie is goedkoop en ook veilig. Bergen zijn er wel, maar dat betekent niet dat je er hoeft te lopen of wandelen. De natuur in Georgie is werkelijk onovertreffelijk. Ik ben er al vaak geweest en ooit zal ik er blijven. Voor 40 euro kun je van Georgie naar Dortmund of Berlijn reizen. Rond de 7 euro kun je overnachten in een hostel en openbaar vervoer is spotgoedkoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...