Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Interrail naar het noorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaurienS

New Member
hallo allemaal!
Ik zou graag binnenkort gaan rondreizen met de trein richting denemarken-zweden-noorwegen (interrail).
Nog iemand die dit ziet zitten?
Groetjes

Hoi Laurien-klinkt als een leuk plan- ben zelf op zoek naar iets in september (beetje low budget backpacken naar een EU bestemming-zoveel mogelijk zien en tussen een feestje bouwen ). Scandinavië staat ook nog zeker nog op het "To visit" lijstje. Is dit ook zo'n beetje het concept waar je aan dacht? (Ben zelf 26 uit het Leuvense) Groetjes

Hey Laurien,

Een maatje van mij is met de wagen naar Denemarken en Zweden geweest.

De rit valt best goed mee en hoeft zeker niet duur te zijn.

Hij vertelde mij dat je daar gemakkelijk je tent kan openslaan en de volgende dag terug vertrekken.

Met een auto zie je wel meer en hang je niet af van treinen en openbaar vervoer.

Ik zelf ben van de streek rond Gent en heb verlof de eerste 2 weken van Augustus.

Indien interesse dat laat je maar iets weten maar eerst spreken we af voor een toffe babbel

Groetjes
Kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...