Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

interrail oost-europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

katelijn

New Member
Hoi,

ik ben een 20-jarige studente geneeskunde, en ik denk erover deze zomer (augustus-september, ongeveer een maand) door Oost-Europa te sporen (zones Polen, Tsjechië, Slovakije, Hongarije, Kroatië, Bosnië-Herzegovia en/of Bulgarije, Roemenië, Servië en Montenegro, Macedonië). Ik ben een tamelijk ervaren reizigster, probeer graag verschillende vormen van reizen uit (georganiseerde groepsreis, vrijwilligerswerk met een internationale groep, met een paar vrienden een maandje rondreizen...) Het lijkt me wel eens iets anders om deze formule met enkele compleet onbekenden uit te proberen. Interesse? Ervaring met dit soort van reizen en zin om die te delen? Laat iets weten.

Katelijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Katelijn.Ik had een reis door quasi dezelfde landen rond dezelfde tijd in gedachten,maar vond ook niet meteen iemand om met me mee te reizen...Ik was van plan om alleen te gaan en heb een reisforum gezocht om misschien iemand te vinden die me wat tips of info kon geven...misschien kunnen we eens praten?En eventueel samen op reis8) .Grtz,the Revenant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...