Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Interrail Portugal/Spanje, 18/19, voorjaar.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Laas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Laas

New Member
Hoi, mijn naam is Laas, ik ben nu 18 jaar oud, jarig eind november. Ik ben geslaagd van de middelbare school (vwo) afgelopen schooljaar en zoek iemand die in het voorjaar rond maart-juli wilt gaan reizen.
Interrailen door Spanje en Portugal lijkt me een leuk avontuur: van grote steden als Barcelona en Lissabon bezoeken, tot natuurgebieden en de bergen. Wellicht een stopje maken in AlbuFeira kan tussendoor ook geen kwaad ; ).
Voor andere ideeen sta ik ook open, ben benieuwd

Hallo, wat een super leuk idee! Mijn naam is Martin en ik ben 19 jaar oud, ook ik ben geslaagd voor mijn vwo en heb nu een tussenjaar. In dat tussenjaar ben ik ook van plan te interrailen. Spanje en Portugal spreken mij ook erg aan. Mijn idee was wel om de hele zuidkust van Europa gelijk maar mee te pakken . Ik was eerst van plan met een vriend te gaan, maar die kon helaas toch niet meer en om in m'n eentje te gaan zie ik ook niet helemaal zitten. Vandaar dat ik nu maar eens op deze website ben gaan kijken. Misschien kunnen we wel wat voor elkaar betekenen.
Ik hoor graag van je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...