R Remy New Member 22 jun 2010 #1 Iemand zin om te interrailen of te liften door Europa ? Ik ben 28 en woon in Leuven Laat gerust iets weten! Filip
Iemand zin om te interrailen of te liften door Europa ? Ik ben 28 en woon in Leuven Laat gerust iets weten! Filip
D DM3183 Guest 22 jun 2010 #2 wat kost dat interrailen, want opzich rijd ik wel graag op de trein, maar is dat niet de duurste optie van reizen qua vervoer?
wat kost dat interrailen, want opzich rijd ik wel graag op de trein, maar is dat niet de duurste optie van reizen qua vervoer?
kaat3 New Member 4 jul 2010 #3 hey, Ik wou graag eind juli, begin augustus op reis in Europa, heb eigen wagen, maar liften kan ook. trein lijkt me idd nogal duur, en heb niet echt veel budget. woon ook van Leuven, dus als je wat opties wil overlopen, laat dan maar iets weten groetjes Kaat
hey, Ik wou graag eind juli, begin augustus op reis in Europa, heb eigen wagen, maar liften kan ook. trein lijkt me idd nogal duur, en heb niet echt veel budget. woon ook van Leuven, dus als je wat opties wil overlopen, laat dan maar iets weten groetjes Kaat