Italia 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guglielmo

New Member
Ciao tutti,

Ik ben een 35jaar jonge man en volgend jaar wil ik nog eens ingaan op de lokroep van “La bella Italia”. De eerlijkheid gebied mij te zeggen, liefst in vrouwelijk gezelschap.

Kort samengevat ben ik niet de persoon, die reist om iets te doen, wat’k perfect thuis had gekund. Zelfs al zijn de meteorologisch omstandigheden van mijn bestemming hier misschien iets geschikter voor.
Ik ga op zoek naar de natuurlijke schoonheid van “lo stivale e le sue isole”, gli italiani van vandaag en hun verleden, zonder te vallen voor de “tourist traps”. Als eten de regionale keuken en overnachten in hotel of B&B.

Voel je je zoals ik nog steeds een rijpe twintiger (dat je paspoort, dit nu bevestigt of niet), en wil je ook op verkenning in Italië. Stuur me dan een pm of een mailtje (met oa, waarom Italia & iets over mijn mogelijke reisgezel).

Na wat berichtjes, zie ik dan een ontmoeting in Mechelen of Leuven? Valt dit mee volgt misschien een weekendje Kust of Ardennen, wat natuurlijk uiteindelijk moet leiden tot een weekje of meer Italia (maar misschien loop ik nu wat voor op de feiten).

In attesa di incontrarti

Distinti saluti,
Guglielmo

Laatst bewerkt:
Ciao,

Piacere di conoscerti. Ik vroeg me af of je dit jaar ook naar La Bella Italia gaat.

Ik heb hier een PM gepost:
Italië omgeving Genua van zaterdagnamiddag 27 juli tot maandag 13 augustus.

Ik vroeg me af of je dit jaar en toevallig de vermelde periode terug naar Italië gaat. Ik hoop van wel :-) Ik kijk uit naar je antwoord.

Ciao,

Emily

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan