Italië 3 weken - augustus 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruno

Member
Dag reisliefhebbers,

Ik ben nieuw hier op dit forum. Even kort wat uitleg over mezelf... Ik ben een 30-jarige man uit regio Waasland (Oost-Vlaanderen) en heb al enkele leuke reizen gemaakt. Vaak gaan skiën of in de bergen trekken met vrienden, daarnaast ook enkele verdere reizen gemaakt zoals India, Nepal en Brazilië.

Ik wil nog vele verre landen zien, maar dit jaar wil ik mij eens focussen op Europa. Italië staat al een lange tijd op mijn verlanglijst. Graag zou ik in augustus 2016 een 3-tal weken naar Italië gaan. Het concept mag best avontuurlijk zijn, met een vleugje cultuur en af en toe eens luxe/genieten. Een exact plan heb ik dus nog niet, maar ik denk aan rondtrekken met een huurauto/trein, af en toe eens kamperen, enkele jeugdherbergen, af en toe eens een goed hotel/appartement ertussen. Qua activiteiten overdag maak ik graag wandeltochten, al stappend of fietsend een grote stad verkennen, onbekende paadjes inslaan en kijken naar waar die leiden, ... Het is natuurlijk vakantie en bij mooi weer wil ik ook wel een paar dagen strand of iets actievere wateractiviteiten doen. 's Avonds eens lekker op restaurant gaan eten hoort er ook bij! Kortom een beetje vanalles dus.

Ik zoek één of meerdere reisgenoten (m/v) die me willen vergezellen. Indien drie weken te lang is, kan je natuurlijk aansluiten voor bv. 1 week.

Ik kijk alvast uit naar de reacties!
Groeten,
Bruno

Bruno

Member
Het is al even geleden sinds ik dit bericht gepost heb, maar ik ben dus nog steeds op zoek naar één of meerdere leuke reisgenoten. Ik heb verlof vanaf 11 augustus tem 4 september, het zou dus wel in die periode moeten zijn.
Mijn voorkeur: Toscane. Umbrië en Gardameer lijken mij ook zeker de moeite.

Het is redelijk last minute, maar hopelijk vind ik hier nog iemand die me wil vergezellen!

miesyljo

Member
Het is al even geleden sinds ik dit bericht gepost heb, maar ik ben dus nog steeds op zoek naar één of meerdere leuke reisgenoten. Ik heb verlof vanaf 11 augustus tem 4 september, het zou dus wel in die periode moeten zijn.
Mijn voorkeur: Toscane. Umbrië en Gardameer lijken mij ook zeker de moeite.

Het is redelijk last minute, maar hopelijk vind ik hier nog iemand die me wil vergezellen!
Jammer dat uw verlof niet in sept valt, dan kon je mee met ons naar oa Toscane.. ;) groetjes en goeie reis!

miesyljo

Member
Dank je, ik stuurde je een antwoord! Gardameer in 2013 gedaan voor een week en het was haast te kort, want héél mooie streek!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan