Italië autorondreis reismaatje 60+ juli 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM11888

Guest
Rondreizen door bella Italia, met de auto. Vond/vind het fijn om te doen, maar in je eentje is minder gezellig. Dus daarom ben ik, vrouw van 66 jaar Italië-fan, i.b.v. auto en rijbewijs op zoek naar een reismaatje, voorkeur voor een reisgenote, ben niet op zoek naar een relatie/partner, maar puur voor de gezelligheid, van ongeveer mijn leeftijd ca. 60-70 jaar, hoeft niet in het bezit te zijn van een rijbewijs. Ben geen fan van kamperen, maar logeren in klein hotelletje, b&b, appartementje hebben mijn voorkeur. Op de bonnefooi, globaal een route plannen en willen we ergens langer blijven, dat ook gewoon doen. Relaxed reizen. Verder houd ik van natuur, cultuur, wandelen, slenteren door oude stadjes, terrasje, uit eten, af en toe lekker niksen. In bella Italia vind en kun je dat allemaal. Plan: minimaal 3 weken juli 2021. Benieuwd naar reacties!

Hallo Italië-fan,
Ik ben Francy, 58 jaar, woon in Brabant en niet op zoek naar een relatie.
Wel op zoek naar reisgenoten én reis-mogelijkheden.
Jouw beschrijving van je vakantie, op de bonnefooi, evt ergens langer blijven etc,
zo reis ik ook het liefst.

Ik zou best met je mee willen gaan voor ongeveer 2 weken, ik zou dan bv eerder terug kunnen vliegen,
3 weken is voor mij nl net te lang.
Maar wellicht dat je nog iemand vind die wel 3 weken kan.

Aan moderator,
Iemand gevonden, dus oproep kan stopgezet/geblokkeerd worden. Alvast bedankt. Procida

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan