Italie palazzo del pero (florence)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roland84

New Member
Hallo,

Ik ben een jongeman van 24 jaartjes jong. Ik ben van plan om in september voor 3 weken naar italie te gaan voor een werk vakantie. Nu heb ik vorige jaar op een leuke kruidenboerderij gewerkt vlak bij florence. Deze boerderij is van een duits/nederlands stel en het is daar erg leuk!

Nu ben ik op zoek naar een persoon die zin heeft om met mij m ee te gaan voor 3 weken! Hou je van werken in de natuur, het italiaanse landschap, eten en plezier maken :biggrin: dan lijkt het mij leuk als je met me meegaat.

Wil je meer weten over het verblijf, vervoer, over mij etc laat een berichtje achter en wie weet zitten wie in september samen te genieten van de prachtige heuvellandschappen van toscane! :wink:

groetjes

Roland

Hey,

Italië spreekt mij enorm aan, 'k heb dan ook al 3 jaar avondschool Italiaans achter de rug. 'k zou graag in oktober of november nog enkele dagen naar Italië willen gaan om nog wat Italiaans te kunnen praten. 't liefst zou ik ganse week met Italianen optrekken zodat'k verplicht ben Italiaans te praten. Dat lijkt me wel een ideale manier om mijn Italiaans op een plezante manier bij te schaven. September lukt echter niet meer voor mij en ik kan ook max 1 week vrijnemen...
Je mag me altijd eens contactgegevens van ginder doorgeven, dan kan'k eens informeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan