Italië reisgenote 60+

procida

New Member
Rondreizen door bella Italia, met de auto. Vond/vind het fijn om te doen, maar in je eentje is minder gezellig. Dus daarom ben ik, een vrouw van 66 jaar i.b.v. auto, op zoek naar een reisgenote (v) van ongeveer mijn leeftijd. Je hoeft niet in het bezit te zijn van een rijbewijs. Voor volgend jaar, of misschien zelfs nog voor dit jaar? Samen van tevoren zo’n beetje een reisplan uitstippelen. Wel op een ontspannen manier reizen, maar zien waar we wat langer willen vertoeven en waar niet. Ik houd van natuur, cultuur, wandelen, slenteren door oude stadjes, terrasje, uit eten, af en toe helemaal niksen. In bella Italia vind en kun je dat allemaal. Heel benieuwd naar reacties!

procida

New Member
Nu op zoek naar reismaatje voor 2021!!
Voorkeur Italia, Zuid-Europa.

Zie mijn onderstaande oproep Reismaatje autoreis Zuid-Europa van 17 juli 2020 en dus ook mijn bovenstaande oproep Italië reisgenote 60+ van 6 september 2020.
Wie vindt het leuk om door de zuidelijke landen van Europa te toeren met de auto? Aarzel dan niet om te reageren!
Ben vrouw van 66, Italië-fan, i.b.v. auto en rijbewijs. Zoek reismaatje, ben niet op zoek naar een relatie/partner, maar naar een reisgenoot m/v puur voor de gezelligheid, van ongeveer mijn leeftijd ca. 60-70 jaar, voorkeur voor een reisgenote, hoeft niet in het bezit te zijn van een rijbewijs. Eventueel nog dit jaar vanaf sept. 2020, maar in ieder geval ook voor de komende jaren, het liefst buiten het hoogseizoen. Houd niet van kamperen, maar logeren in klein hotelletje, b&b, appartementje hebben mijn voorkeur. Op de bonnefooi, globaal een route plannen en willen we ergens langer blijven, dat ook gewoon doen. Relaxed reizen.

Willemgroningen

New Member
Hallo levensgenietster, wat een mooie omschrijving van wat je wilt. Maar helaas ben ik een man die hetzelfde wil (niet op zoek naar nieuwe relatie, wel naar een reisgenote). Buiten het seizoen Italië doen doe ik liefst met mijn camper. Zie jij een mogelijkheid om iets af te stemmen? Met vr groet, Wim

Bovenaan