italie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilse26

New Member
:cool:reisgenootje gezocht voor italie
ik zou heel graag naar italie willen gaan dees jaar omdat het land me erg intreseert iem:cool:and ook geintreseerd in italie laat me vlug iets weten

Hallo Ilse26,

Ik zou ook graag nog naar Italië terugkeren. De steden Bologna, Vicenza en Padova zou ik bv nog ooit graag terugzien, maar Sardinië of andere delen mogen ook. In je vorige berichten stond Sicilië vermeld, maar waarschijnlijk zal je mss ook andere streken willen bezoeken. Ik weet niet of je een hele maand wilt rondtoeren, maar als je cultuur en natuur zoekt, dan zijn dat stadsbezoeken of musea en voor het andere bergen, heuvels?? Ik ben wel gebonden aan schoolvakantiemaanden, zou dan 37 zijn en dan kan ik mijn italiaans uit de avondschool mss gebruiken.

Groeten

Boyaca

Hallo Ilse26,

Ik zou ook graag nog naar Italië terugkeren. De steden Bologna, Vicenza en Padova zou ik bv nog ooit graag terugzien, maar Sardinië of andere delen mogen ook. In je vorige berichten stond Sicilië vermeld, maar waarschijnlijk zal je mss ook andere streken willen bezoeken. Ik weet niet of je een hele maand wilt rondtoeren, maar als je cultuur en natuur zoekt, dan zijn dat stadsbezoeken of musea en voor het andere bergen, heuvels?? Ik ben wel gebonden aan schoolvakantiemaanden, zou dan 37 zijn en dan kan ik mijn italiaans uit de avondschool mss gebruiken.

Groeten

Boyaca
ik ben geintreseerd!!!
hoi boyaca dat lijkt me intersant
die steden wou ik ook heel graag doen voor mij is het geen probleem alshet maar italie is ik heb ook avondschool gevolgd italiaans 1 ste jaar en ik kan een beetje italiaans dus als we gaan dan kan jij mij wa helpen ginder
mijn email is [email protected]

Dag Ilse,

ik heb je een berichtje gestuurd zodat je mijn gewoon emailadres hebt om verder af te spreken. Ik wil je gerust helpen met italiaans zover dat mij lukt, want ik zit momenteel in mijn vijfde jaar. Binnen 2 weken mag ik een soort mondeling examen gaan doen. We moesten een regio uitkiezen en bij is het Veneto geworden.

Tot horens

Groeten

Boyaca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan