Nathalie89
New Member
Ik ben een vrouw, 27 jaar oud, en woon in West-Vlaanderen. Ik wil al een tiental jaar heel graag naar Japan en Zuid-Korea, omdat de cultuur, taal, muziek ed. mij erg boeit. Elke dag ben ik wel op een of andere manier met deze landen bezig, al is het maar een paar liedjes beluisteren of een nieuw woordje leren.
Omdat ik geen ervaring heb met verre reizen (nog nooit op een vliegtuig gezeten), vrij snel nerveus word op mijn eentje en meestal totaal uit de boot val als ik in groep ben, hoop ik al lang van iemand tegen te komen waar het mee klikt die met mij mee zou willen gaan. Voorlopig is dat nog niet gebeurd, dus dacht ik van het hier maar eens te proberen.
Wat ik zeker wil zien/doen:
Belangrijk: Ik ben zeker niet van plan om halsoverkop de reis te boeken. Ik zou graag een eindje praten en zien of er een klik is tussen ons, vooraleer we de stap zetten. Ten vroegste denk ik aan lente 2017, maar 2018 is zeker ook nog goed. Voel je je aangesproken, laat dan zeker iets weten.
Omdat ik geen ervaring heb met verre reizen (nog nooit op een vliegtuig gezeten), vrij snel nerveus word op mijn eentje en meestal totaal uit de boot val als ik in groep ben, hoop ik al lang van iemand tegen te komen waar het mee klikt die met mij mee zou willen gaan. Voorlopig is dat nog niet gebeurd, dus dacht ik van het hier maar eens te proberen.
Wat ik zeker wil zien/doen:
- Seoul
- Tokyo
- DMZ
- Met de boot van het ene land naar het andere (waarschijnlijk Busan - Fukuoka of omgekeerd)
- Busan, Gyeongju, Jeonju, Jeju Island
- Osaka, Fukuoka, Hiroshima, Nagasaki, Kyoto, Okinawa
- Ikzelf zou graag een K-pop of J-pop concert meepikken, maar daar moet je zeker niet mee naartoe als je dat niet wil.
- Suggesties van jouw kant zijn altijd welkom.
Belangrijk: Ik ben zeker niet van plan om halsoverkop de reis te boeken. Ik zou graag een eindje praten en zien of er een klik is tussen ons, vooraleer we de stap zetten. Ten vroegste denk ik aan lente 2017, maar 2018 is zeker ook nog goed. Voel je je aangesproken, laat dan zeker iets weten.