Japan, mei/nov 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Hey!

Ik zou volgend jaar naar Japan willen, maar niemand uit mijn omgeving wil mee, dus zoek ik hier gezelschap :) .
Wanneer? Voorlopig komt mei of november (bij voorkeur november) mij het best uit, maar daar kan nog wel wat mee geschoven worden.
Hoe lang? Max. 3 weken
Hoe? Het openbaar vervoer is uitgebreid in Japan, verder waarschijnlijk verblijf in jeugdherbergen of iets dergelijks. Ik ga op reis om het land verkennen (natuur, cultuur) (maar wat zou je anders doen in Japan? :biggrin:. Ik wil een paar dagen in Tokyo blijven gezien ik iemand ken die naar ginder verhuisd is. Voor de rest is de route volledig bespreekbaar.

Zin om mee te gaan? Laat dan zeker iets weten :cool:!

beste laviajera,
ik wil zelf ook graag naar japan en heb niemand die het avontuur met me aanwil.
ik heb zelf al zitten kijken en krijg warschijnlijk in februari vrij en zocht iemand die samen zou willen reizen.
ik weet niet ofdat het voorjou kort af is want dit is mijn laatste kans op vakantie (aangezien ik een hond heb en niet zomaar weg kan gaan).
ik zat zelf te denken aan 2 weken en heb al naar de prijzen zitten kijken.

gr naomi

Hey Naomi,

Helaas, mijn berichtje dateert van 2012 en ik ben dus in november 2013 naar Japan geweest. En ik ben niet van plan direct terug te gaan. Maar als je praktische vragen hebt, wil ik wel proberen te helpen :). Hopelijk vind je een andere reisgenoot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan