Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Japan reisbuddy 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemVerhoeven

New Member
ik wil naar Japan gaan in 2024 april/mei voor 21 dagen. had eigenlijk al gegaan via een groepsreis dit jaar met "NRV" maar helaas door een knie operatie heb ik deze moeten annuleren...! ik heb zelf al alles uitgezocht wat de kosten zijn voor 21 dagen Japan... treinkosten, dagelijks leven, overnachtingen etcetc. man/vrouw is voor mij geen probleem. ben zelf 33jaar. vind je het leuk om te gaan, let me know....

m.v.g.

Willem

Hallo Willem,

Ik wil waarschijnlijk in dezelfde periode naar Japan gaan. Ben een man 34 jaar oud.
Ben je nog op zoek naar een reisbuddy?

Gr,

Kevin

Hoi Willem, ik wil ook graag ongeveer drie weken naar Japan ben zelf 43 en geïnteresseerd in anime , cultuur ,eten en natuur in Japan.

Japan, lijkt me ook leuk. Kom er steeds meer achter dat deze site voor jonge mensen is wat eigenlijk vreemd is want toen ik jong was had ik een dergelijke site niet nodig !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...