Japan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kris71

New Member
Hallo
Volgend jaar wil ik een 3 tal weken naar Japan. Ik ben op zoek naar een reisgenoot (man of vrouw, leeftijd niet belangrijk). Wie ziet het zitten om met mij (51 jaar) een leuke reis tegemoet te gaan.
De datum staat nog niet vast. We kunnen dit onderling bespreken.
Ik hoop van jullie een berichtje te ontvangen
Groetjes

Hallo
Volgend jaar wil ik een 3 tal weken naar Japan. Ik ben op zoek naar een reisgenoot (man of vrouw, leeftijd niet belangrijk). Wie ziet het zitten om met mij (51 jaar) een leuke reis tegemoet te gaan.
De datum staat nog niet vast. We kunnen dit onderling bespreken.
Ik hoop van jullie een berichtje te ontvangen
Groetjes
Ik zeg ja ik wil ook ik ben een vrouw van 53 heet monique....ik hoor graag van je gr

Hoi kris , ik wil graag in het voorjaar medio april mei , voor drie weken rondreizen in Japan. Interesses liggen bij anime , Japans eten, de natuur en de Japanse pop/metal bands. Misschien heb jij ook soortgelijke interesses? Groetjes safiye

Hoi Kris, heb je al een reisgenoot gevonden? Ik wil ook graag naar Japan maar niemand van mijn familie is fan van verre reizen. Voor me is vooral natuur en cultuur interessant. Groetjes, Bea

Hoi Kris,
Heeft deze reis al vorm gekregen? Het is ook precies wat ik komend jaar zou willen doen maar niet alleen. Ik ben een vrouw van 51 jaar met veel reiservaring. Ik zal je ook nog een pm sturen als dat lukt. Ben pas net lid geworden hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan