Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb al een rondreis gedaan met Jetair in de USA "Western Discovery US + Hawaii", het was goed.
Maar ik vond dat ze soms wel snel overal over gaan en ze wijzigen zomaar het programma, nu hebben we wel even pech gehad met het vliegtuig...
Voor het volledige verslag kan je best hier even kijken.
Jetair gaat met grote groepen naar ginder en deze koopt deze reizen van ATI zij verzorgen ginder alles.
Zo kunnen ze de prijs ook een beetje lager houden dan bijvoorbeeld VTB-Reizen ofzo.
Maar ik denk dat we ook een beetje pech gehad hebben, anders hadden we waarschijnlijk tijd genoeg gehad en was alles goed verlopen, zal zeker niet slecht zijn.
Ik heb er wel ervaringen over gehoord over zulke busreizen . De meest gehoorde klacht [en dit denk ik zelf ook] is tijdtekort. Teveel in te korte tijd. Vaak staat er inderdaad "in de middag kunt u op eigen gelegenheid rondkijken. " Dit werkt gewoon echt niet, even in een paar uurtjes snel een stad als bijvoorbeeld San Fransisco of LA te bekijken. Je weet mn god niet waar je heen moet en als je ergens bent heb je een heel erg "moeten genieten" gevoel want je bent er alweer bijna weg. Als je alleen bent is misschien gezellig, maar als je plaatsen echt goed en relaxt goed in je op wilt nemen moet je dit niet doen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.