Jonge mensen gezocht voor Gibraltar-Marokko

Status
Niet open voor verdere reacties.

VincentDNil

New Member
Goedenavond, ik ben net geregistreerd op dit forum omdat ik zoek naar een reispartner voor een tocht naar Gibraltar/en of Marokkko, aangezien mijn normale reisgenoot niet meekan dan.

Om mijzelf voor te stellen: Ik ben Vincent De Nil, 18 jaar en op dit moment woonachtig te Hamme (alhoewel ik volgend jaar misschien alleen ga wonen.) Ik ben een student grafisch ontwerp aan de hogeschool van Gent (departement KASK), in mijn vrije tijd ontwerp ik voor fuiven/ verdien ik bij met videomontage en werk ik aan kunstprojecten op de academie in mijn thuisdorp Hamme. In mijn andere vrije tijd doe ik aan trekking, bergbeklimmen en liftreizen :wink:

Ik begon op mijn zestiende met rondtrekken met mijn beste maat, dit waren vooral bivakhikes in ruw gebied waar we de natuur opzochten en enkel onze voeten gebruikten en veel klommen, maar ik zou dit jaar graag eens meer afstand afleggen en reizen met liften, zoals ik deze zomer al in Griekenland deed (Pelopponesos). Hiervoor zoek ik een of meerdere reispartner(s). Voorkeuren heb ik niet bijzonder, over het algemeen zijn reizende mensen van nature interessant, maar gezien ik zelf redelijk jong ben zou ik toch graag reispartners hebben die niet ouder zijn dan 22

Mijn basic plan is deze zomer (Augustus-September) naar Gibraltar trekken. Geen spelregels, gewoon in Gibraltar geraken. Waarom? Het doel is nooit belangrijk, het gaat om de reis. Eventueel zou ik doortrekken naar Marokko (Marrakech) omdat dat toch een mekkah lijkt voor veel trekkers. Geen van deze plannen zijn echt concreet, dus als je ongeveer mijn leeftijd hebt en met iemand van je eigen leeftijd zou willen reizen mag je hier gerust je eigen voorstel maken.

Ik wil er wel nog even bijzeggen dat ik een behoorlijk 'hardcore' trekker ben, lichte bepakking, slapen op strand, die dingen :tongue:. Alhoewel ik het geen enkel probleem zou vinden om mij aan mijn reispartner aan te passen.

Laat iets weten!

Groeten,
Vincent

Liften naar Gibraltar.

Hee Vincent,
Waarschijnlijk heb je je plannen al een beetje rond aangezien het berichtje er al vanaf oktober opstaat. Maar ik wil toch nog eventjes reageren!
Ik ben in de meivakantie naar Barcelona gelift, en dat vond ik zo gaaf om te doen dat ik graag nog een keer weer gaan liften.
Ik wist nog niet precies waarheen, maar gisteren heb ik bedacht dat ik wel naar Gibraltar (en misschien over naar Marokko) wil liften. En toen ik dat bij google intypte kwam ik bij jou berichtje terecht.
Ik zit tot eind juni in België, ik werk hier tegenwoordig, maar daarna heb ik wel de tijd. Ik ben 19 jaar en de reden dat ik werk is dat ik dit jaar begonnen ben en gestopt ben met mijn studie. Volgens jaar volgt poging 2!
Nja, ik hoop van je te horen, en anders heel erg veel plezier met je reis, misschien kom ik je nog tegen!
Groetjes,
Anna

Oja, mijn emailadres is: [email protected], kun je me ook wel op mailen.

Latos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan