Jonge mensen gezocht voor Gibraltar-Marokko

Status
Niet open voor verdere reacties.

VincentDNil

New Member
Goedenavond, ik ben net geregistreerd op dit forum omdat ik zoek naar een reispartner voor een tocht naar Gibraltar/en of Marokkko, aangezien mijn normale reisgenoot niet meekan dan.

Om mijzelf voor te stellen: Ik ben Vincent De Nil, 18 jaar en op dit moment woonachtig te Hamme (alhoewel ik volgend jaar misschien alleen ga wonen.) Ik ben een student grafisch ontwerp aan de hogeschool van Gent (departement KASK), in mijn vrije tijd ontwerp ik voor fuiven/ verdien ik bij met videomontage en werk ik aan kunstprojecten op de academie in mijn thuisdorp Hamme. In mijn andere vrije tijd doe ik aan trekking, bergbeklimmen en liftreizen :wink:

Ik begon op mijn zestiende met rondtrekken met mijn beste maat, dit waren vooral bivakhikes in ruw gebied waar we de natuur opzochten en enkel onze voeten gebruikten en veel klommen, maar ik zou dit jaar graag eens meer afstand afleggen en reizen met liften, zoals ik deze zomer al in Griekenland deed (Pelopponesos). Hiervoor zoek ik een of meerdere reispartner(s). Voorkeuren heb ik niet bijzonder, over het algemeen zijn reizende mensen van nature interessant, maar gezien ik zelf redelijk jong ben zou ik toch graag reispartners hebben die niet ouder zijn dan 22

Mijn basic plan is deze zomer (Augustus-September) naar Gibraltar trekken. Geen spelregels, gewoon in Gibraltar geraken. Waarom? Het doel is nooit belangrijk, het gaat om de reis. Eventueel zou ik doortrekken naar Marokko (Marrakech) omdat dat toch een mekkah lijkt voor veel trekkers. Geen van deze plannen zijn echt concreet, dus als je ongeveer mijn leeftijd hebt en met iemand van je eigen leeftijd zou willen reizen mag je hier gerust je eigen voorstel maken.