Jongeman die graag wat meer van de wereld wil zien...

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Skydriver, 26 mrt 2019.

1. Skydriver

Skydriver New Member

Hey hey,

Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een single groepsreis; maar kan niet direct mijn ding vinden: te lang, teveel trektochten, prijzig, geen leeftijdsgenoten... als je het volledig zelf doet heb je veel meer vrijheid en komt het toch ook een heel pak goedkoper uit vind ik.

De meeste vrienden van mij willen jammer genoeg enkel strand, zwembad & uitgaan. Dat is zeker leuk, maar ik wil ook wel graag wat zien dus.

Daarom ben ik op zoek naar nieuwe reisgenoten rond mijn leeftijd. (ongeveer 24-38 jaar; m/v speelt geen rol) Graag zou ik dus enerzijds vooral veel dingen willen zien/doen, (excursies, cultuur) maar anderzijds tussendoor ook wel wat relaxen aan het strand of zwembad. Ik hou ook van veel watersport en als er nog iets anders avontuurlijks bijkan is dat altijd tof. (bv. snorkelen, in spelonken kruipen, benjijumpen...) Ook een wandeling in de natuur & genieten van de landschappen kan best, maar liefst niet alle dagen... Afwisseling tussen beide is dus ideaal voor mij.

Qua reisduur had ik gedacht ergens tussen de 10 à 15 dagen...

Bestemmingen die me interessant lijken: Griekenland (cycladen), Cyprus, Malta,... Maar ook iets verdere bestemmingen zoals Westkust & Oostkust USA (VS), Canada, Dominicaanse Republiek, Cuba, Indonesië sta ik voor open. Er zijn er nog veel meer, maar dat kan dus nog besproken worden.

Ook voor een gewone citytrip sta ik steeds open, al is de reisduur dan natuurlijk wel wat korter (4 à 7 dagen):
    New York, Praag, Valencia, Sevilla, Kopenhagen, Parijs, Boedapest, Berlijn...

De reisperiode ben ik erg flexibel in: ergens van juni t/m november 2019...

Als je interesse hebt reageer je hier maar of stuur je een pm.

Andere voorstellen altijd welkom.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie