Jongeren (20-30) gezocht om samen te reizen tss 16-31juli 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fourkie

Member
Hallo, ik ben op zoek naar jongeren (20-30) om samen op reis te gaan. Periiode 16 - 31 juli. De bedoeling is een mooi groepje samen te stellen en zo de kosten wat te drukken. Vele groepsorganisaties profiteren van de prijs. Maar niet iedereen heeft een supergroot budget en er zijn mooie alternatieven. Bvb Herman en Vandamme hebben mooie prijzen. Mensen die interesse hebben? Laat van je horen.

Groetjes Vincent.
PS: ik ben 25 m w-vl.
Maar iedereen is welkom. Plezier staat voorrop.

Hoi!
Ik heb evetueel wel interesse. Maar had je een idee naar waar je wil? En wil je zelf gaan of met een reisorganisator?

Hoi hoi.

Ik had kroatië in mijn gedachten. En zou liefst op reis gaan met een reisorganisator of reisfirma. Het lijkt me met de auto wel de max van een uitdaging, maar ik ga het niet wagen met dat beestje. lol Ter plaatse kun je natuurlijk nog van alles zelf gaan ontdekken hé.
Wat denken jullie ervan?

Groetjes,
Vincent

Kroatie 2011

Hoi hoi,

Ik was wat aan het rondzien voor de reizen naar kroatië en vind gogo wel nog interessant. Het lijkt me ideale mix tussen relax en cultuur. Hun prijzen vallen ook nog mee en zo zit je onmiddelijk in een groep met leeftijdsgenoten. ik zou wel liefst binnenkort boeken. Wat denken jullie? Laat me iets weten.

Groetjes,
Vincent.

Hoi,

ligt datum vast? Ik kan enkel van 16 tem 28 juli... En welke reisorganisatie? Heb je al veel mensen kunnen vinden?

Zuid-afrika, Kaapstad, 9 dagen, promotie 1100 euro,16 juli

Hey,

Geen intresse in een reis naar kaapstad met een groepsreis, 9 dagen , 1100 euro, vertrek 16 juli.

• Het Waterfront in Kaapstad met zijn vele terrasjes en swingende artiesten is een goede plek om de avond door te brengen.
• Op sommige stranden, zoals Boulders Beach op Kaap de Goede Hoop, leven aandoenlijke pinguïns die je zeker wilt gaan bekijken.
• Begeef je tussen de mensenhaaien door middel van een kooiduik! Of doe het in Kaapstad rustiger aan en neem het ‘sweefspoor’ naar de top van de Tafelberg.
• Een indrukwekkend bezoek breng je aan Robben Island, waar Nelson Mandela gevangen heeft gezeten.
• De omgeving van Stellenbosch is beroemd om z'n uitstekende Kaapse wijnen. Je kunt er wijnkelders bekijken en heerlijke wijnen proeven. «
• Het avondleven mag er zijn: je kunt heerlijk eten, van eenvoudige fish & chips tot uitgelezen buffetten. Er zijn veel gezellige bars, waar live-muziek wordt opgevoerd.

Kortom een reis om nooit meer te vergeten , groetjes :smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan