Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Jordanië en Israel - zomer 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jivanaa

New Member
Hallooo!

Ik ben vorig jaar wegens omstandigheden niet op reis kunnen gaan, en ondertussen kriebelt het serieus om opnieuw te vertrekken! Als leerkracht ben ik gebonden aan schoolvakanties, dus dacht ik een tripje te plannen in de zomervakantie. Augustus past me net iets beter dan juli, maar julie zou eventueel ook kunnen. Ik had zelf ongeveer gerekend op zo'n 3 weken.

Als bestemming dacht ik aan Jordanië en Israel, maar ik ben flexibel en wil gerust ook ergens anders naartoe. Zolang het maar goedkoop en betaalbaar blijft. Ik heb nog niets echt uitgewerkt (als je samen gaat, kan je dat beter samen doen?), maar ik dacht voornamelijk tijd te besteden in Jordanië. Vliegen op Israel is echter goedkoper, en dan zou ik er graag Jeruzalem bijnemen. Waarna je dan doorreist naar Jordanië.

Ikzelf ben 23 jaar, woon in Mechelen (België) en ik geef les in 't lager onderwijs. Mijn hobby's zijn ... majorette (ja hooor het bestaat nog), zwemmen en reisjes meepikken. Qua reizen hou ik vooral van basic reizen, backpacken, liften, openbaar vervoer, crappy goedkope hotels, eten op straat, ... Ik ben impulsief en plan liefst niet te veel op voorhand. Wanneer het ergens leuk is, wil ik gerust wat langer blijven, is het er minder leuk dan verwacht, vertrek je sneller. Op reis wil ik mooie dingen zien (cultuur, natuur, ...) maar kan ik evengoed eens een dagje niks doen en wat door een stad ronddwalen of eens luieren op een terras of op een strand. Een avondje feesten is ook altijd leuk, maar sportief ben ik niet zo. Anyway, ik ben veelzijdig, haha!

Wie heeft er zin om met mij op reis te gaaaaan? Let me know!
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...