Jordanië, Marokko of Madeira in de paasvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

aagje

Member
Hallo,

Ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten voor een wandelvakantie in Jordanië, Marokko of Madeira tijdens de paasvakantie. Ik ben 34 en woon in Brussel. Ik zou niet meer dan 400 euro willen uitgeven voor een vlucht. De route en de activiteiten liggen niet vast en zou ik graag met eventuele reisgenoten bespreken.
Ik heb al twee mogelijke reisgenoten gevonden van 29 jaar. Zij hangen wel vast aan de data 10/04 - 21/04. Voor die periode is de vlucht naar Jordanië al te duur geworden. Ik heb nog steeds interesse voor Jordanië als ik een geschikte reisgenoot zou kunnen vinden die vroeger wil vertrekken (vanaf 05/04) en vroeger zou willen terugkomen. Anders ga ik ook heel graag naar Marokko of Madeira.
Op 16/02 spreek ik met die andere reisgenoten af in de Via Via in Leuven om 19u. Al wie interesse heeft voor een wandelvakantie in Jordanië, Marokko of Madeira is welkom. Als je interesse zou hebben, stuur me een mailtje ([email protected]). Hopelijk tot gauw!

Hallo iedereen,

We hebben uiteindelijk geboekt voor Jordanië 10/04 - 20/04. Mannelijk gezelschap voor Marokko mag zich ook altijd melden voor een andere keer!:)

Groetjes,

Aagje

hey aagje als je in de zomer naar Marokko wil gaan wandelen mag je het mij altijd laten weten mss september om de prijs te drukken

Groetjes David

Hallo,

Ik ben op zoek naar een mannelijke wandelpartner voor Marokko. In een moslimland is het blijkbaar toch beter om met een man te reizen. Ik hang vast aan de schoolvakanties (zomervakantie, kerstvakantie, paasvakantie).

Groetjes,

Aagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan