Juli 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

racheladk

Member
Ik ben studente (25j) en ik hoop dat ik deze zomer 3 maanden vakantie heb (zonder her-examens eind augustus). Ik zou graag een volledige maand juli in het buitenland willen besteden.

Eerst dacht ik aan een roadtrip doorheen Italië, of Spanje, maar dat mag zelfs Zuid-Amerika zijn. Ik heb ook een zekere interesse in Azië. De bestemming staat nog niet vast. Ik zou dit graag willen overleggen met mijn reisgenoot/reisgenoten, maar deze heb ik nog niet. Dus als iemand met mij mee wil reizen zou dat super zijn.

De ingrediënten voor mijn vakanties zijn meestal zon, natuur, cultuur, eten, plaatselijke bevolking, wandelen, relaxen, een avondje uitgaan... . Dus een beetje van alles eigenlijk. Ik ben nogal een actieve reiziger, maar ik hou er ook wel eens van om een dagje uit te blazen/niets te doen.

Meestal verblijf ik in hostels, campings en guest families, maar een B&B/klein hotelletje tussendoor lijkt mij ook wel eens fijn. Dus ik reis vooral low budget.

Als iemand interesse heeft om samen met mij een tripje uit te stippelen en deze in juli (4 volle weken) te realiseren, hou me dan op de hoogte...

Hopelijk tot snel!

Hey Rachel!

Ik zag dat je had gereageerd op mijn berichtje en toen zag ik jou berichtje hier staan. Mijn voorkeur gaat ook uit naar Zuid- Amerika en vooral Peru en Chili.
Ik kan ook enkel de maand juli. Ook tot nu toe nog geen herexamens, maar ik verwacht er misschien nog wel eentje.

Ik zie dat je al veel ervaring hebt met verre reizen en lijkt me super, want persoonlijk is dit de eerste keer dat ik zo'n reis onderneem.

Mijn verwachtingen : low budget, backpacking, coachsurfing bij de locals, actie, plezier, nieuwe mensen leren kennen, avondje uit en zoveel mogelijk zien van het land tijdens die 3 of 4 weken.

Hoi Rachel en Eline,