Juli 2012 - Zuid-Oost Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

JolienG

Member
Hi,

In Juli zou ik (eventueel samen met een vriendin) graag naar Zuid-Oost Azië rondtrekken voor ongeveer één maand (met low budget).

Het is leuker om met méér dan 1 of 2 personen rond te trekken.
Mochten er mensen zijn rond de 20-30 jaar die interesse hebben om eventueel mee te gaan, stuur gerust even een berichtje om hierover verder te praten.

Groetjes Jolien.

we willen in ieder geval niet op 1 plek blijven zitten...
bedoeling is om wat rond te trekken in india..
goede vriendin van mij en ik we gaan met ons 2.. maar eigenlijk met een 4 of 5 personen is iinderdaad veel leuker..
waar wil jij zoal heen dan?? :biggrin:
groetjes

Ik had gedacht aan Vietnam, Laos, Cambodja, e.a.
Bali wou ik altijd graag eens bezoeken, maar ik heb me laten zeggen dat het daar veel te commercieel is geworden en minder de moeite is.

Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar we heen trekken, zolang het maar zeer mooi is en we de cultuur wat kunnen leren kennen.

Het is vooral NIET de bedoeling om in dure verblijfplaatsen te overnachten e.a.
Ik wil graag zo primitief mogelijk daar alles leren kennen, m.a.w. met zo weinig mogelijk middelen en geld rondtrekken.

Mochten jullie leuke ideeën hebben, ik sta er zeker voor open !
Zijn jullie nog studenten of al werkende mensen? Het is altijd wel handig om te weten rond welke leeftijd jullie zijn...

Groetjes.

we zitten beide met t punt mn maatje en ik dat we niet heel erg lang vrij hebben.. ongeveer een maand a 1.5 maand
we willen idd ook wat primitief rondreizen.. en idd ook cultuur op doen..
ik zelf ben net poosje 30 en mn maatje ... zij is 23

beide hebben we vast werk...

en we komen uit groningen.. en jullie? :smile:

Wij zijn ook maar van plan om ongeveer één maand rond te trekken.
Ikzelf ben (bijna) 21 en de vriendin die eventueel mee zou gaan is 27.
We zijn studenten die tegen Juli normaal gezien afgestudeerd zijn. Mijn vriendin heeft enkele jaren eerst gewerkt en heeft erna besloten terug te gaan studeren, maar is tegen dat we op reis willen vertrekken afgestudeerd.

Ik kom uit het Waasland (oost-vlaanderen) en men vriendin is van Geel :)

Hebben jullie al ideeën van waar jullie allemaal heen willen gaan en hoe precies (transport e.a.)?

groetjes

Hoi,

ik wil vietnam, cambodja, laos ed ook wel doen, maar niet alleen.

Ik heb vorig jaar OZ en NZ gedaan en in 2014 staat het WK voetbal in Brazil op de planning. Dus wou ik nu iets goedkoper doen.

Afhankelijk van de kost en duur wil ik mss wel meegaan.

Voltijds werkend, sinds kort en in proefperiode. Net 30 geworden, jong van geest (werk bv nog maar 3jr). Verlof, nog onbekent.

Ilja (man)

Hi Ilja,

Ik zou het liefst in Juli voor ongeveer één maand naar daar trekken.
Kosten wil ik tot het minimum houden.
Hoe het traject eruit zal zien, heb ik nog geen enkel idee van...

Tips en voorstellen zijn altijd welkom.

Groetjes

interesse!!

Hoi,

Ik zit al even met hetzelfde idee om in de zomer een maandje weg te gaan. Mijn idee was om dit jaar naar Vietnam te gaan maar ook liever niet alleen. Ik ben dus ook op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten om samen dingen te ontdekken, te ervaren,...
Heb je al een reisgenoot gevonden?
Ik heb wel interesse.
Ik wordt 27 jaar dit jaar en ben maatschappelijk assistente. Wat ik wil als ik op reis ben: cultuuur, ook wat ontspanning natuurlijk, contact met de mensen, natuur,...

groetjes,
Marijke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan