Juli 2016 West Coast USA

Status
Niet open voor verdere reacties.

marlies0

New Member
Hey!
Ik en een vriendin (23 jaar) zouden met de auto rondtrekken in west-coast USA.

Wat willen we doen / zien:
- San Fransisco
- Natuurparken ( Grand Canyon, Zion park, ..)
- Wandelen
- De cultuur opsnuiven
- Budgetvriendelijk ( hostels, couchsurfing, zelf eten maken,...)

Er mogen steeds personen mee voor een deel van de trip of heel de roadtrip! :)
We landen 5 juli 2016 in Los Angeles en zouden rondtrekken tot 16 juli.

Groetjes!

Bijlagen

• 1798750_10202923199297219_2121489858_n.webp
    1798750_10202923199297219_2121489858_n.webp
    24.7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Hallo,

Hebben jullie al een idee van waar tot waar jullie willen gaan? En zijn er al concrete plannen van wat jullie allemaal wille gaan doen?
Ik ben zelf al in Noord-West America geweest, (Seattle, Salt lake city, Yellowstone, Olympic national park,..) maar ik wil graag de rest van Amerika ook nog zien.
En budgetvriendelijk, wat houdt dat allemaal in voor jullie, gewoon zo goedkoop mogelijke hotels/motels of ook eens af en toe kamperen en in de steden gewoon een hostel?

Groetjes,
Sebastiaan (22 jaar)

Hallo,

Hebben jullie al een idee van waar tot waar jullie willen gaan? En zijn er al concrete plannen van wat jullie allemaal wille gaan doen?
Ik ben zelf al in Noord-West America geweest, (Seattle, Salt lake city, Yellowstone, Olympic national park,..) maar ik wil graag de rest van Amerika ook nog zien.
En budgetvriendelijk, wat houdt dat allemaal in voor jullie, gewoon zo goedkoop mogelijke hotels/motels of ook eens af en toe kamperen en in de steden gewoon een hostel?

Groetjes,
Sebastiaan (22 jaar)

8c493fafe11c85a51e54810a7e0f82df.gif

Dit ongeveer :) ( de preciese route moeten we nog beslissen) Inderdaad hostels , couchsurfinging, kamperen ( denk ik niet dat mogelijk is? :))

Helaba,

Ik heb verleden jaar in juni 3 weken een roadtrip gemaakt doorheen Californië en zou dit heel graag terug opnieuw doen!

Alleen is het niet zo simpel om hiervoor vrijwilligers te vinden, dus ik ben zeker en vast geïnteresseerd :)

Hebben jullie al idee van wat jullie echt willen zien? :)

Groetjes, Christophe

Dat ziet er zo op het eerste zicht zeker niet slecht uit, allemaal dingen die ik nog niet gezien heb dus dat is al heel goed :-)
En dat kamperen zal zeker niet overal gaan maar rond die nationale parken zal wel hier en daar een camping te vinden zijn (denk ik).
Maar jullie zouden maar 11 dagen daar blijven? 5 juli-16 juli als ik het goed lees.

Dat ziet er zo op het eerste zicht zeker niet slecht uit, allemaal dingen die ik nog niet gezien heb dus dat is al heel goed :)
En dat kamperen zal zeker niet overal gaan maar rond die nationale parken zal wel hier en daar een camping te vinden zijn (denk ik).
Maar jullie zouden maar 11 dagen daar blijven? 5 juli-16 juli als ik het goed lees.

Oei! Foutje! Tot 26 juli ;) !

Ok, dat is al interesanter dan :-)
11 dagen zou een beetje kort zijn voor die route haha.
Ik moet een keer juist kijken dan maar ik ben zeker wel geinteresseerd

Hoi Marlies
Ben er zelf nog nooit geweest ma droom er al van sinds kleine man :-)
Jullie planning en en datums zijn ideaal voor mij mits e paar daagjes extra verlof. Ben 32 afkomstig regio mechelen -leuven.
Grts Koen

Hey
Hebben jullie jullie vliegtickets al?
Ik heb mijn ticket 6 feb-15 mei. Zou eind april tot midden mei het westen rondrijzen. Als je intresse hebt kan je pm sturen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan