Hallo iedereen,
Ik (m, 42j jong) zoek een fijne gelijkgestemde reispartner (liefst 30+, v) om een hoop mooie en interessante plekken in de wereld te gaan ontdekken!
Je kent het wel, je omgeving geraakt gesettled en via de gewone kanalen wordt het minder eenvoudig om reisgezellen te vinden.
De afgelopen jaren vond ik al geweldige reisgenoten via dit soort forum, maar momenteel zijn ook deze ofwel gesettled of ver weg.
Wat me vooral aanspreekt tijdens een reis is de lokale cultuur, de natuur, het lokale leven en keuken, proberen door te dringen tot de bevolking, op zoek naar vergeten of verborgen parels, zonder een vooraf volledig uitgestippeld plan.
Mijn reisstijl is actief en toch een beetje lui
wat betekent dat ik graag veel doe en zie maar er niet van wakker zal liggen om bepaalde highlights te missen. Het beleven en proeven van een land zit hem vaak in de onverwachte situaties die je overkomen. Ik ben geen strandligger maar kan me prima vermaken al dobberend boven koraalriffen.
Jungles, bergen, woestijnen, volkeren, zeeën, vulkanen of wereldsteden, het boeit me allemaal.
Als mogelijke volgende bestemmingen durf ik denken aan landen als Iran, Bangladesh, Turkmenistan, Wit-Rusland, Australië, Ethiopië, Canada, Venezuela, Rusland, delen van India, Indonesië (Molukken), Ukraïne of ... (vul maar in).
Daarnaast kijk ik ook weer uit naar de grotere roadtrips (auto of motor), fiets- of wandelreizen, korte en lange duur.
Ik heb al heel wat korte en lange reizen gemaakt (soms alleen en meestal in goed gezelschap) naar uithoeken in alle kontinenten en wat is er leuker dan straffe reiservaringen te kunnen delen met een fijne reispartner!
Iemand die zich hierin herkent?
Laat dan gerust iets horen! (of stuur een PM)