Juni 2016: Dolomieten (N-O Italië) - Venetië - Toscane - Rome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evagebond

New Member
Hallo iedereen!

Als rusteloze ziel ben ik al twee jaar (!!) niet meer op avontuur geweest, en ik kan de reiskriebels nu echt niet langer meer onderdrukken. Ik snak naar een beetje zot doen en avontuur, impulsief reizen, en genieten van het echte spontane leven. Spijtig genoeg zijn m'n vrienden niet zo avontuurlijk en 'op den bots-reizen' ingesteld, vandaar dat ik hier probeer een reisgezel te vinden.

Ruw plan:
- juni 2016, 3 weken
- liften naar de Dolomieten, Noord-Oost Italie om daar een week te WWOOF'en (enkele uren per dag werken op een biologische boerderij, in ruil voor voedsel en onderdak), te genieten, gedachten wat rust te geven, en lange trektochten te maken door de spectaculaire dolomieten. Ook kan je daar surfles volgen (Garda meer), en eventueel paragliding, dingen die ik wel eens wil doen.
- Doorliften naar Venetië (must-see?)
- Doorliften naar Toscane en daar opnieuw een dikke week WWOOF'en. In de vrije tijd zou ik graag de must-sees in Toscane bezoeken (Firenze, Lucca, Siena, Pisa, ...)
- Doorliften naar Rome (nog zo'n must-see, het kan niet op)

Vanuit Rome terugliften naar België.

Welke gelijkgezinde ziel heeft zin om deze reis samen te maken?

Laat gerust iets weten!

Eva

PS: ik ben 26 jaar, woon in Gent, hou van lange bergwandelingen (mix van lichte fysieke uitputting, mentale ontspanning en omverblazende natuurpracht = ultiem geluk); ben diep van binnen wel creatief, maar heb een duwtje nodig om dit in me naar boven te brengen. Creatievelingen, impulsievelingen en out-of-the-box denkers heb ik heel graag als compagnie! Ik hou van actief reizen, impulsief reizen, ergens starten met een idee zonder te weten wat er zal komen, go with the flow, 'dejar fluir', maar onder al dat een stevige basis rationaliteit en no-nonsense.

Hey, ik ben de eerste week van juni (28/05 tot 03/06) in Toscanië. Dan kunnen wij eventueel samen reizen als je dat ziet zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan