Kaapverdië (of iets anders) tussen 28/10 en 18/11

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Hey,

Ik heb nog redelijk wat verlof, maar geen gezelschap om mee op reis te gaan. Ik zou liefst ergens tussen 28/10 en 18/11 een week of 2 op vakantie gaan. Ik heb toevallig goedkope vluchten naar Kaapverdië gevonden, maar andere bestemmingen kunnen eventueel ook. Ik ben niet van plan om te zonnebaden, bedoeling is om de eilanden te verkennen, wandelen, ...

Wie heeft er tijd/zin om mee te gaan?

Hoi LaViajera
Ik heb eind oktober, begin november vakantie. Ik zat te kijken om naar Zanzibar of Seychellen te gaan. Niet om alleen maar op het strand te liggen maar om lekker uit te rusten en te genieten van activiteiten. Ik ben niet echt een strandtype maar deze eilanden wil ik toch een keer hebben bezocht.
Trekt jou dat? Overigens hoeft het niet prijzig te zijn, hoor. Want het kan ook prima lekker goedkoop.

Groetjes Moon

Hey Bluebell,

Ooit wil ik nog wel eens naar Tanzania en als ik dat doe, zal ik allicht ook langs Zanzibar passeren, maar Zanzibar alleen zegt mij weinig. Dat denk ik van de Seychellen ook een beetje: zeker mooie landschappen daar, maar voor mij is er, denk ik, te weinig te zien om er zo ver voor te vliegen.

Hoi Bluebell, ik wil in september of oktober een dag of 10 naar Zanzibar.. Ik verneem graag iets van je.

Ha Erwin.
Ik zou zeker naar Zanzibar willen, ik ben ook in gesprek met iemand anders of het Zanzibar gaat worden of een andere locatie.
Ik heb sws oktober vakantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan