Kaapverdische eilanden eind 2014 - begin 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jani
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jani

New Member
Voor de (mogelijks) bovenstaande periode ben ik op zoek naar een reisgezel. Deze reis stelt zich tot doel om te genieten van een weekje rust, lichamelijk en geestelijk. Na een stressvolle woelige periode ben ik toe aan mentale rust. Ben jij eveneens toe aan een streepje zon tijdens de donkere winterperiode? Ben jij de persoon die eveneens nood heeft om de batterijen terug op te laden? Ikzelf ben een sportief, goedlachs en enthousiaste jongeman. Andere voorstellen rond deze periode ook altijd welkom. Het gaat mij vooral om weekje zinnen verzetten, no stress en vooral genieten. Misschien tot dan.

Hallo Yani, dat lijkt mij wel tof! Ik heb zelf nog wat verlof staan en wil graag nog een reisje maken. Liefst begin december! Iets sportief/ontspannen zie ik wel zitten!
Bestemming valt ook zeker te bespreken!

Ey Azra. Bedankt voor je reactie. De periode zal nog wat afhangen van mijn werksituatie. Vermoedelijk zal dit eerder gaan om eind december. Voor jou niet haalbaar las ik? Ook toe aan pauze? :) xx

Ja een pauze zal deugd doen! Omdat mijn collega's al verlof hebben in de kerstvakantie, kan ik enkel ervoor. Jammer!

Oke Azra. Ik zal het in gedachten houden mocht er een mogelijkheid zijn dat ik vroeger de reis kan plannen. Kan ik jou persoonlijk ergens mailen ofzo? Groeten.

Hoi Jani,

Ik ben ward(35).
Ben je nog op zoek naar een reisgenoot?
Ik ben vast van plan om in februari enkele weken naar de zon te trekken.
nog geen idee naar waar. Alle suggesties welkom dus.
Dit is de eerste maal dat ik naar een reisgenoot op zoek ga, dus ben best wel nieuwsgierig :-)
Geef me gerust een seintje.

Ward

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan