Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

kamergenote voor groepsreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenny

New Member
Ik zoek voor in de toekomst een kamergenote voor een groepsreis naar verre oorden.
(1-persoonskamer is veel te duur!)
Ben niet lesbisch, heb veel reiservaring ben jonge 40-tiger en humor en levensvreugde zijn belangrijk!
Mail me gerust indien je meer info wilt!
Groetjes,
Jenny

En welke verre oorden gaan je voorkeur naar ?
Egypte, Griekenland, USA en Australié zijn zowa mijn verre oorden

Australië !!!

Yes !!! Australië Vera, zie ik helemaal zitten! In de andere landen ben ik al geweest behalve in de USA ... daar heb ik enkel het westen gedaan en daarom zie ik Florida en de Keys ook wel zitten. Maaaaaaaaar gezien de situatie van het Amerikaans luchtruim kunnen we - vrees ik - de USA beter wat op "wacht" zetten ... .

Hey Jenny , ik ben steve en ik ga in maart naar thailand voor 3 weken . het is ook een groepsreis dat ik ga doen . Ik heb bij best tours de reis "Thailand van A tot Z" geboekt. Maar ik ga ook alleen , als je geintresseerd bent mag je altijd mee .(dan komt het zeker goedkoper uit voor ons beiden). groetjes

ff wat info over mezelf : ik ben een 26 jarige bewakingagent uit het Antwerpse die houd van lekker eten ,relaxen en natuurlijk reizen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...