Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Kampeerrondreis door Noorwegen in juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald59

New Member
Hallo, ik ben een man van 65 en ga in juli met de eigen auto een (kampeer)rondreis door Noorwegen maken. De bedoeling is om vier weken tot een maand rond te trekken. De route heb ik in hoofdlijnen al uitgestippeld. Redelijk veel rijden, maar ook afgewisseld met wandelingen. Ik zou het leuk vinden dat samen met een vrouwelijke medereiziger van maximaal 65 jaar te doen. Wie durft. Groet Ronald

Hey Ronald,
Wat een leuke oproep, ik ga ook naar Noorwegen en verheug me er niet op om alleen te gaan… en aan lef is hier geen tekort haha.
Hou je van vuurtjes maken, gewoon jezelf kunnen zijn en van de natuur genieten, ik wel!
Ik ben benieuwd of je al veel reacties hebt gehad?
Groeten van Loes, levenshuppelaar…

Dag Loes,
dankjewel voor je reactie. Je verheugt je er niet op om alleen te gaan. Ik ben al heel, heel vaak alleen op vakantie geweest, liever dat dan thuis blijven toch ? Maar mocht er wel iemand meewillen dan lijkt me dat toch een stuk gezelliger. Mijn plannen zijn in zoverre concreet dat ik de ferry van Hirthals naar Kristiansand al geboekt heb. M.a.w. de vertrekdatum staat vast (2 juli vertrek vanuit NL naar Hirthals). De reisroute heb ik ook al uitgestippeld, maar dat kan afhankelijk van de omstandigheden nog wel wijzigen. Moet ik jouw bericht opvatten als een uitnodiging om wellicht samen op reis te gaan of is het meer een vorm van een steuntje in de rug ? Wat is de keuze van vervoer die jij ondertussen gemaakt heb en heb jij al ergens iets geboekt ? Hoor het graag Groeten Ronald

Hey Ronald,
Voorbereidingen heb ik nog niet gedaan en een datum heb ik ook niet geprikt, alleen het besluit om naar Noorwegen te gaan met mijn camper heb ik genomen, dat riep ik anderhalf jaar geleden direct toen de camperbouwer begon met het bouwen van mijn camper. "Mijn eerste reis is naar Noorwegen dus ik wil off grid kunnen staan....." Nou dat is dus mogelijk Ik ben heel blij met het resultaat en ga over een paar maanden zelfs anderhalf jaar in de camper wonen/slapen als mijn huis/boerderij verbouwd wordt.
Je mag mijn bericht zeker zien als een onderzoek om wellicht samen op reis te gaan, maarrrrrrr jij hebt vast al bedacht wat voor jou een goede manier van kennismaken is? Wat mij betreft is dat in ieder geval live.
Laat mij maar weten wat jouw gedachten zijn hierover?
Groeten van Loes

Dag Loes, heb je gisteren nog een reactie gestuurd via een privé conversatie. Heb je die gezien ? Groeten Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...