Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Kampeervrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jochen Dierick

New Member
Zin om te kamperen (dichtbij) maar je vrienden kunnen niet of je wil met meer mensen kamperen hier is de oplossing . Bij deze zou graag vriendengroep aanmaken voor te kamperen in de Ardennen Herbeumont. (Heel erg mooie camping midden tussen de natuur groot bos naast rivier naast brug 60 meter hoogte toplocatie ! Je bent vrijblijvend om te doen wat je wil .. Ik kan wel voor elke dag een activiteit plannen maar dat is ook bespreekbaar. Bv:
Dag 1: tenten opzetten even relaxen BBQ en kampvuur savonds (dit kan elke avond)en elkaar beter leren kennen .
Dag 2: bv kajakken afhankelijk van weer best dit doen op beste dag ..
Dag 3: adventure park ..
Dag 4: mountenbiken .
Dag 5: uitstap bouillon wandeling , kasteel bezoeken, relax aan rivier, wandeling maken , restaurant .. allemaal bespreekbaar kunnen we dan afspreken.

Vertrek 10/07/18 Tot 15 /07/18 als je minder lang of langer wil kan dit natuurlijk . Of 20/07/18 tot 29/07/18 in die periode kan ik . Van 16/07/18 Tot 20/07/18 ben ik er ook met familie .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...