Beste,
Ik ben Carl, 41-jarige man uit regio Oudenaarde, en ik zou graag te voet België willen doorkruisen. Met overnachtingen in een tent (logeerplaatsen genoeg op WelcomeToMyGarden.be ). Ik zou dat willen doen in veel kleine tripjes. Met de auto of trein naar punt A rijden, van daar te voet naar punt B, kamperen op punt B, de volgende dag terug naar A of verder naar C.
Als er mensen zijn die mij gedurende 1 of meerdere tripjes willen vergezellen, laat het dan maar horen. De manier van reizen krijgt al vorm, het ‘waar’ en ‘wanneer’ is zeer flexibel.
Hey Carl,
Heb je al uitgestippelde routes en weet je al wanneer je die zou doen? Blijf je volledig binnen België of zie je ook buurlanden (corona safe natuurlijk) zitten? Groetjes Els
Els,
Er ligt eigenlijk nog niks vast. Het is een idee wat in mijn hoofd speelt en wat ik graag zou doen. Maar waar en wanneer is nog blanco. Alle tijdstippen en regio’s zijn dus mogelijk. En het hoeft echt niet per se in België te zijn. De enige vereiste is inderdaad dat het Coronaveilig is .