Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

kanotocht juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een rondreis door Scandinavië deze zomer heb ik ook interesse. Ook jullie concept spreekt me aan.
Kan ik ook aansluiten voor de ontmoeting in Gent?
groetjes

Hey,

Ik moet vrijdag werken.
Houden jullie me op de hoogte van wat jullie willen doen en wanneer?

Ik vermoed dat het in de grote vakantie zal worden maar als er iemand interesse heeft in juni, geef je maar een seintje.

Groetjes, Sven

Hallo iedereen,
Ik ben ook een reisje naar Zweden aan het plannen. Heb ook het liefst een actieve reis, laten jullie iets weten waar jullie afspreken in Gent aub. Wil graag deelnemen!

Hey
Ik werk ook hoor vrijdag Raak pas ten vroegste om 17u in Gent. Nog even op Liesbet wachten als 'local' voor een rustig makkelijk te bereiken cafeetje of zo
Ciao

Hoi!

Een reis in Zweden zie ik ook wel zitten en ik heb het ook graag actief. Ik ben vooral een wandelfanaat. Ik sta in het onderwijs en kan daardoor alleen in juli. Ik zie net dat jullie komende vrijdag afspreken. Ik kan er dan helaas niet bij zijn. Maar is het mogelijk eens te laten weten wat het is geworden a.u.b.?

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Het boemt hier van de reacties! Wat leuk!

We zullen hier na vrijdag nog een bericht posten met het resultaat van onze brainstorming

tja, af en toe duurt het even eer ik mijn werkmodus kan uitschakelen ...
maar wees gerust: eens op verlof lukt dat bijzonder goed

Wat hebben jullie allemaal afgesproken, besproken vorige vrijdag? Ik ben misschien ook wel geïnteresseerd. Het is echt mijn soort vakantie, maar ik weet nog niet goed hoe mijn toekomst er gaat uit zien.

Hoi Marlies!

Fijn je te horen!
Als je even kan wachten tot morgenavond (zaterdag) dan typ ik een kort verslagje over wat er vanavond is gezegd. Zo blijven de andere afwezige ook wat op de hoogte.

Ook hier even het verslagje posten van onze ontmoeting op vrijdag.

Men excuses voor de vertraging, ik heb nog even gewacht totdat ik alle verlogperiodes kende.

Verslag vrijdag 15 januari te Gent:

Wat mij onmiddellijk opviel was de “klik”, iedereen voelde zich meteen op zijn gemak en al vlug ontstond een vloeiend onderhoudend groepsgesprek waarbij iedereen zijn inbreng had. Mopjes, anekdotes, reisverhalen, dagelijks leven, carrièrekeuzes, het kwam allemaal aan bod.
Zelfs het feit dat we beschamend moesten toegeven dat we eigenlijk de topicstarter zijn topic hadden … getopicjacked??? We vonden het allen jammer dat uitgerekend jij er niet bij kon zijn Sven. Toch van harte bedankt dat jij ons ten slotte via deze weg hebt samengebracht, Merci!

Na ieders ruwe schets hoe hij/zij de reis zag werd de groep weer een beetje in twee verdeeld. Langs de ene kant had je Donald(je), Kris en Liesbeth die resoluut kozen voor een actieve hike vakantie met de tent en rugzak in combinatie met het meerdaagse kano varen. De totale vakantie zou dan een tweetal weken in beslag nemen.
Langs de andere kant had je Johan die meer richting autovakantie met mogelijkheid tot vrij cultuurtoerisme neigde, dit dan ook gecombineerd met het kano varen en eventueel een lichte trekking erbij. Hij rekende vlotjes op een 3 weken om dit allemaal bol te werken.
Reskamrat sloot zich hier merendeels bij aan omwille van het comfort en de vrijheid van steeds de auto in de buurt te hebben. Ook zij zag het kano varen volledig zitten en zou een lichte trekking overwegen.
Hinde ten slotte zat misschien ook eerder in de lijn van Johan en Reskamrat maar zou dit graag gecombineerd zien met allerhande avontuurlijke activiteiten.

Met vrij hoge zekerheid waren we het wel eens over Zweden.

Indien we het kunnen coördineren zou de groep dan samen zijn voor het kanogedeelte en vanaf daar mogelijk opsplitsen.

Geïnteresseerden voor de reis die er vrijdag niet konden bij zijn kunnen dus zelf zien waar hun voorkeur het meeste tegen aanleunt of uiteraard zelfs een compleet nieuwe insteek geven dat veelkans ook anderen aanspreekt.

Huidige situatie is als volgt dat we momenteel een kano verhuurpunt aan het zoeken zijn vanwaar we een meerdaagse kanotocht kunnen ondernemen. Om daar op het eindpunt voor de geïnteresseerden meteen te beginnen met een trektocht zonder weer het hele land te moeten doorkruizen. Eens dat we nu een gebied gekozen hebben, zouden we kunnen beginnen coördineren zodat iedereen alles uit zijn vakantie kan halen.

Wat betreft de periode zijn we de verlofkalenders nog aan het vergelijken.

Bij Donaldje, Kris en Liesbeth was er sprake van einde juli, begin augustus.

Overzichtje van de verlofperiodes:
Donaldje: 1 juli tot 25 augustus
Hinde: flexibel
Johan: juni, juli of augustus
Kris: 9/7 tot en met 1/8 (indien echt nodig 1ste week van augustus proberen te regelen)
Liesbeth: 13/7 tot en met 7/8 wel met maximum van 14 dagen, en lichte voorkeur voor laatste week juli + eerste augustus.
Reskamrat: 9-7 tem 15-8 met een grote voorkeur voor juli.

Dag,

Ik ben ook geïnteresseerd, vooral voor het concept actieve hike vakantie van 2 weken. Een autovakantie zegt mij minder.
Is er al meer geweten over de reisdatum? Ik kan enkel niet in augustus en september.
En is er nog plaats?

Groeten,
Jonas

Hallo daar!

Ik was dit ook van plan te doen dit jaar! Mijn interesse gaat uit naar de kanotocht..
Als er nog plaats is, heb ik zeker interesse.. Ben 29 jaar en woon in Brugge.

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...