Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Kenia, Kort maar Krachtig en dus niet duur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rinique

Member
Hallo, Ik heb geboekt en in mijn kamer is er nog een leeg bed. Van 21 tot 29 oktober.
Je kan dus nog mee om een te proberen.
Ik vond dit heel fijn klinken en ben al een keer meegeweest in April (kan je zien op die site bij ''was'' )

Kenya is één van de mooiste landen van Oost-Afrika ! Kom met me mee tijdens mijn volgende reis. Op die manier reis je niet alleen en delen we de kosten. Altijd al naar Afrika gewild maar nog niet (alleen) gedurft ? Vind je het ook niet leuk in om een hotel te verblijven met een massa toeristen ? We huren gezamenlijk een huisje => een uitvalbasis op een droomlocatie. We kunnen samen dingen doen, maar evengoed elk zijn ding doen.

http://rinique.wordpress.com

Hi Rinique
...ooit beloofd om met je mee te gaan, weet je nog?
Awel, ik wil wel gaan; ik ben in Kenya ook geweest, meer bepaald in Malindi en het was fantastisch mooi en interessant.
Hoeveel zou de kosten bedragen?
Laat je me iets weten? of een PM sturen?
Groetjes
Gecko

Hi Rinique
Weer beloofd en niet kunnen waar maken...mijn echtgenoot heeft 14 dagen verplichte rust ( voor mij ) in Kreta + Santorini geboekt.
Dus....ik ga rusten maar ik neem mijn laptop mee !
Groetjes
Gecko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...