kerstvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

VLies

New Member
Hey!

Ik ben Lies, 28 jaar, leerkracht en op zoek naar een reisgezel/lin om in de kerstvakantie mee op vakantie te gaan.
Concept is nog niet rond, we kunnen wel zien waar we zin in hebben. Ben wel redelijk actief! Hou van natuur en cultuur! Ga liefst de eerste week van de kerstvakantie, dit kan gaan van 4 dagen, een weekje of 10 dagen.

Laat maar horen!

Groetjes!
Lies

Hallo Lies,
Ik ben Els, 31 jaar. Omdat ik nog enkele dagen verlof (13) heb dacht ik om ook nog eens weg te gaan met Kerst. Ik ben ook actief op reis hou van cultuur, natuur, avontuur maar wil toch ook 2 dagen rusten (als de reis bijvoorbeeld 7 dagen of 10 dagen duurt) Er zijn veel promoties te boeken nu, maar het is voor snelle beslissers want sommige zijn maar tot 30/9, bij sunjets en jetair. Mijn voorkeur gaat uit naar zonvakantie of citytrip of weekendje weg. Wat zijn jouw voorstellen? Mijn bestemmingen gaan uit naar Dominicaanse republiek (als mijn budget het ook toelaat, is al iets duurder dan andere vakanties), Budapest, Kroatië, enzo... Op travelbird staan er ook goede promoties :-) Nu ben ik even aan het denken, kun je mij eens laten weten wanneer de eerste week van de kerstvakantie valt, want ik moet anders wel op tijd mijn verlof aanvragen dan en de vraag is of ik het dan nog krijg, ik denk het wel het zal te zien zijn ... Ik heb tenslotte toch recht op mijn verlof ! Zo ik hoop echt iets terug te horen want vroeger reageerde ik soms ook op oproepen en kreeg ik nooit antwoord, heel frustrerend eigenlijk :-( Moest je al iemand gevonden hebben, ja dan niet... Groetjes Els

Hey Els,

Ik ben niet zo'n snelle beslisser spijtig genoeg(en het is al 30/09...) en nogal ecologisch opgevoed... zodus vind ik 10 dagen te kort voor dom. Republiek. Van zon ben ik zeker fan, maar dan denk ik eerder aan Tenerife, Gran Canaria...
Zou je misschien ook graag eens een beetje leren kennen voor ik beslis of ik met je op verlof ga, jij niet? Misschien handiger om te mailen, check mijn mail net iets vaker... Als je je mailadres doorgeeft kunnen we eens iets afspreken.

Laat maar horen!

Hey Lies,
Geen probleem, ik ben normaal wel snelle beslisser maar kijk wel uit wat je hebt voor je geld :-) Heb jij nog andere voorkeuren voor bestemmingen? Tenerife en Gran Canaria heb ik nog niet gedaan... wil ook nog wel doen :-) Ja ik wil je ook wel eerst wat beter leren kennen, ik ben ook van dat standpunt :-) Ik weet nu niet zo goed hoe we contact kunnen houden want mijn email zet ik hier niet in ... (want komt online) Ok we zien wel, voorlopig stuur gewoon via hier dan nog even als het kan ... groetjes Els

Hey Els,

Als je het oké vindt spreken we eens af. Ik kan nog 17/10, 18/10, 24/10 en 25/10.
Kan jij ook één van deze dagen? (overdag)
Heb nog reactie gekregen... spreken we ineens met verschillende mensen af? Of gaat dit dan een beetje te ingewikkeld worden? (mss te veel verwachtingen om te verzoenen?) Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd? Allé weet het ook niet hoor.
Had precies begrepen dat je van het Gentse was... maar nu vind ik dit niet meer terug... Maar toch indien zo, misschien afspreken in een stad in het midden bv. Dendermonde. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit al geweest ben. Dan ontdekken we Dendermonde een beetje en gaan er dan iets eten ofzo? Maar ideetje hé! Doei! Lies

Hey lies, ik kan zeker afspreken die dagen moet het nog verder bekijken... OK we kunnen met verschillende mensen samenkomen en onze verwachtingen en plannen samenleggen. Ik laat na deze reis zeker meer weten voor af te spreken... Dendermonde is OK voor mij.

Hey Lies, ik kan me vrijmaken op de dagen dat je zegt, wanneer zullen we dan afspreken? 17/10 al? En heb je al afspraken gemaakt met andere mensen? Ik wil ook gewoon nog even zeggen dat ik zeker 1 maand voor vertrek mijn verlof zou moeten kunnen aanvragen...
Tot snel ! groetjes Els

Hallo,
zijn jullie nog op zoek naar een partner?
ik ben ook een onderwijs-persoon en wil ook graag op vakantie
ook in de herfstvakantie zou ik graag eens tussenuit gaan
gr

Hey,
Ik ben nog steeds op zoek naar een partner voor op reis te gaan in December, ik denk toch dat het voor mij
Dominicaanse republiek zal worden. Ik sta nog open voor andere bestemmingen ook !
Ik vind het ook heel jammer dat er geen reactie meer gegeven wordt aan de data dat we met verschillende mensen gingen afspreken om onze plannen samen te bekijken, sorry maar mijn verlof moet op voorhand goedgekeurd worden en als er geen reactie weer wordt gegeven dan zal dit niet gaan voor mij. Desnoods ga ik dan maar alleen...
Groeten Els

Hallo iedereen,

Momenteel kan ik me vrijmaken tussen 9 en 24 december.
Met een beetje puzzelen tem 12 januari.
Mijn verlof moet ook tijdig ingepland worden.

Als je iemand zoekt die afspraken na komt, avontuurlijk aangelegd is, zich kan aanpassen aan anderen, ... laat je het maar horen.

Ik kijk alvast uit naar jullie reacties.
Groetjes, Sven

Hey hey,

Sorry!Owv omstandigheden even niets laten horen. De voorgestelde dagen zijn ondertussen al voorbij. Heb mijn agenda nu niet bij me... jullie mogen ook altijd een voorstel van data doen.
Probeer zo snel mogelijk nog eens op het forum te komen en eventueel nog eens data voor te stellen. Ik kan wel enkele dagen tijdens de herfstvakantie, maar dat lukt misschien voor jou niet Els... .

Doei!
Lies

Beste Lies,
Ik heb ondertussen iemand leren kennen, dus ik ga helaas niet meer mee gaan en ook niet meer afspreken. Sorry.
Alvast bedankt om iets te laten horen van jezelf :-) Het beste nog verder met je zoektocht naar een reisgenoot :-)
Groeten Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan