Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

kertsmis ontsnappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

emilie5

Member
Hey

Vind je dat kerstavodn en kerstdag familiale verplichtingen zijn, waar je maar weinig in hebt en je eigenlijk liever aan dit hele gedoe ontsnapt reageer dan als een bliksem op dit bericht!

ik ben een vrouw van 24 (bijna 25) afkomstig van Oost-Vlaanderen.
graag was ik voor 3 dagen ofzo "ontsnapt" naar warmere oorden.
in gedachten had ik: vertrekken 23(nm) of 24 en terug de 27/12.

Reageer snel!!!

Grtz
Emilie

kerst

dag Emilie,

net zoals jij wil ik even ontsnappen aan die verplichtingen en genieten van een citytrip om er de locale sfeer op te snuiven in deze periode.
En omdat alleen maar alleen is wil ik toch even reageren op je oproep.

Misschien schrikt mijn leeftijd je wat af, daarom probeer ik mezelf even voor te stellen.

Ben een alleenstaande vader van een dochtertje van 8 in co-ouderschap.
Na een 10-jaar durende relatie met de mama van mijn dochter heb ik besloten om alleen verder door te leven te gaan, wat nu zo'n 3 jaar geleden is.
Ik woon en werk in Zwevezele (nabij Brugge).
Spontaan, vrolijk, opgewekt, altijd klaar om te helpen zijn eigenschappen die me op het lijf geschreven worden binnen mijn vriendenkring.

De laatste jaren ben ik telkens met mijn dochter op reis geweest, maar gezien ze met Kerst bij haar mama verblijft, neem ik graag van de gelegenheid gebruik om er eens alleen tussen uit te knijpen.

Wens je verder kennis te maken kan je me bereiken via tommaet@hotmail.com

groetjes en fijn weekend,
Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...