Kilimanjaro tijdens Volle Maan

Discussie in 'Afrika' gestart door JJglobetrotter, 17 apr 2019 om 10:46.

1. JJglobetrotter

JJglobetrotter New Member

Hi,

Ik ben van plan om Kilimanjaro tijdens volle maan te beklimmen, maar er lijkt geen enkele reisaanbieder te zijn die me daar a) meer over kan vertellen en b) beschikbaarheid over kan geven. Ben ik de enige die daar geinteresseerd in is? Is toch fantastisch om een volle maan over de savanne te zien vanaf het dak van Afrika?

Iemand tips voor aanbieders of websites?

2. Henk Broekman

Henk Broekman New Member

Hé Globetrotter (mooie nickname),

Ik heb twee jaar in Tanzania gewoond en zelf twee keer de Kilimanjaro beklimmen, maar helaas nooit met volle maan. Ik weet dat de mensen bij Bookatrekking (er werken ook een aantal nederlanders) die je goed kunnen helpen bij het uitzoeken van je Kilimanjaro beklimming. Een andere Nederlandse reisorganisatie die regelmatig tochten organiseert is Mountain Network. Zij kunnen je ook vast en zeker helpen. Heb je al een route in gedachte?

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2019 om 17:02

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie