Kirgizië

Discussie in 'Centraal-Azië' gestart door Bruno, 17 jan 2018.

Tags:
  1. Bruno

Bruno New Member

Dag forumleden,

Ik vroeg me af of er iemand al in Kirgizië geweest is? Ik was er onlangs over aan het lezen... Elke ervaring mag je me laten weten, zowel positief als negatief.

Ik heb onder andere volgende vragen:
    - is het een veilig land (ik heb al op de site van diplomatie gekeken voor het reisadvies)
    - welke streek wordt aangeraden om te bezoeken
    - trektochten die de moeite zijn
    - kan je het land alleen bezoeken. Hiermee bedoel ik niet alleen solo reizen,... Ik kan alleen reizen, geen probleem mee, maar soms zie je meer met een (lokale) touroperator/organisatie.
    - beste periode om te reizen
    - dingen die ik echt niet kan missen (fietstochten, trektochten, natuur, cultuur, ...)

Het is nog maar een zaadje dat gepland is in mijn hoofd, maar ik zou graag jullie ervaringen horen.

grtn,
    Bruno

2. Cathy86

Cathy86 New Member

Hey Bruno,

Mijn ma is er naar toe geweest, ik pols eens bij haar! Ik weet dat ze er lovend over was!

3. Bruno

Bruno New Member

Hey Cathy,

Dank je voor de moeite ;-) Het is niet simpel iemand te vinden die er al geweest is precies... Ik ben benieuwd naar haar verhalen

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie