Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Klaar voor een groot avontuur...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katriente

New Member
Dag lieve mensen, Mijn naam is Katrien, Katrientje officieel nog wel Ik speel met het idee om een stuk van de wereld te ontdekken maar concreet zijn de plannen nog niet. Ik zou in principe zou ik elk moment kunnen vertrekken en ben niet beperkt in tijd. Ik heb een aantal plekken in de wereld die ik doodgraag zou ontdekken. India, Tibet, Peru, chineese muur en nog zo veel andere plaatsen waar ik momenteel zelf wss niet aan denk. Klinkt "ambitieus" ik weet het maar toch één enkel van deze plekken zou al fantastisch zijn. Ik ben op zoek naar een partner die zin heeft om een avontuur tegemoet te gaan voor een langere tijd of een stuk met mij te delen. Iemand waarmee ik samen kan bekijken hoe we het zouden kunnen aanpakken. Ik ben een 29jarige dame die leeft vanuit het hart en ben op zoek naar een reispartner die openminded is, zelfbewust en open staat voor zowel beetje luxe als minder luxe slaapaccomodatie's. Ik heb zelf een beetje ervaring met rondtrekken, thailand en stukken van europa. Nu wil ik eigenlijk mijn hart volgen en zien op welke plekken het mij gaat brengen. Ik sta open voor plannen.... Ik heb geen voorkeur naar leeftijd en geslacht enkel een goeie klik en openheid is voor mij van belang. Ik ben heel benieuwd.

Laatst bewerkt:
Dag Katrien,

ik heb mijn verlof gepland van 27 oktober tot 24 november.Mijn oorspronkelijke reisplan heb ik door een single toeslag geannulleerd.Mexico was mijn plan,wou in september al naaar de Usa en Canada gaan,maar nu ga ik zeker weg.Peru en China spreekt mij het meeste aan van de landen die jij opnoemde.Ik hou van afwisseling natuur en cultuur ,af en toe relaxen aan het strand mag ook.Ik ben 42 en woon in Antwerpen,mocht je interesse hebben kunnen we elkaar eens polsen.

grtn,Marc

Reporting for duty!

Dag Katrien (officieel Katrientje),

Het idee om eens echt (écht) te reizen, spookt al een tijdje in mijn hoofd, maar tot nu toe heb ik deze gedachte nog niet in een concreet idee kunnen gieten. In mijn speurtocht op het internet struikelde ik over je bericht op dit forum: ik kan alleen maar zeggen dat ik je post ontzettend intrigerend vind! In tegenstelling tot jou heb ik geen ervaring in verre reizen en trektochten, maar ik sta heel erg open voor een nieuwe belevenis, ben zeer bereid om een plan te helpen uitdokteren en het maakt me écht niet uit waar ik terecht kom, zolang het maar onvergetelijk is!
Ik kan relatief makkelijk vrij nemen, dus tijdstip maakt me eerlijk gezegd niet zo veel uit.

Ik zou zeggen, moest je interesse tonen, laat het gerust weten!

Groet,

Michel.

Laatst bewerkt:
hellow,,

Eventueel ook geïnteresseerd in Amerika?
ik heb vanaf volgend jaar in maart heel veel tijd en mijn idee was om er eens op uit te trekken richting daar.
ben ook niet beperkt in tijd dus moest het je iets zeggen , let me know

groetjes
lisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...