Dag lieve mensen, Mijn naam is Katrien, Katrientje officieel nog wel
Ik speel met het idee om een stuk van de wereld te ontdekken maar concreet zijn de plannen nog niet. Ik zou in principe zou ik elk moment kunnen vertrekken en ben niet beperkt in tijd. Ik heb een aantal plekken in de wereld die ik doodgraag zou ontdekken. India, Tibet, Peru, chineese muur en nog zo veel andere plaatsen waar ik momenteel zelf wss niet aan denk. Klinkt "ambitieus" ik weet het maar toch één enkel van deze plekken zou al fantastisch zijn. Ik ben op zoek naar een partner die zin heeft om een avontuur tegemoet te gaan voor een langere tijd of een stuk met mij te delen. Iemand waarmee ik samen kan bekijken hoe we het zouden kunnen aanpakken. Ik ben een 29jarige dame die leeft vanuit het hart en ben op zoek naar een reispartner die openminded is, zelfbewust en open staat voor zowel beetje luxe als minder luxe slaapaccomodatie's. Ik heb zelf een beetje ervaring met rondtrekken, thailand en stukken van europa. Nu wil ik eigenlijk mijn hart volgen en zien op welke plekken het mij gaat brengen. Ik sta open voor plannen.... Ik heb geen voorkeur naar leeftijd en geslacht enkel een goeie klik en openheid is voor mij van belang. Ik ben heel benieuwd.
Laatst bewerkt: