klein reisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

k wil op verlof

New Member
hallo,

ik ben een vrouw van 36 en op zoek naar iemand (man/vrouw) die met mij een klein reisje wil ondernemen. Ik doe alles graag vb citytrip, zon, zee en cultuur, natuur, ben actief maar niet overdreven sportief :), uitstappen allerlei en 's avonds eens een stapje in de wereld zetten...

ben vrij de laatste week van juli tot 5 augustus en ook de laatste week van september en de eerste week van oktober.

Mijn vriendinnen gaan allemaal op vakantie met man en kinderen dus daarmee dat ik het via deze weg probeer...

groetjes en hopelijk tot binnenkort!

reisje

heykes;
ik ken dat gevoel dat iedereen weg is enzo
ik wil zelf ook graag een reisje maken in september ofzo
laat eens iets weten of op msn? [email protected]
kunnen we eens kennismaken he

groetjes bjorn

hallo,

ik ben een vrouw van 36 en op zoek naar iemand (man/vrouw) die met mij een klein reisje wil ondernemen. Ik doe alles graag vb citytrip, zon, zee en cultuur, natuur, ben actief maar niet overdreven sportief :), uitstappen allerlei en 's avonds eens een stapje in de wereld zetten...

ben vrij de laatste week van juli tot 5 augustus en ook de laatste week van september en de eerste week van oktober.

Mijn vriendinnen gaan allemaal op vakantie met man en kinderen dus daarmee dat ik het via deze weg probeer...

Misschien zin in een reisje naar Valencia sept-okt 2009

hallo,

Hallo,
Kan je reageren? Ik zoek namelijk 3 meiden om naar Valencia te gaan eind september begin oktober? Casa amigo heeft een hele leuke wellnessvakantie misschien lijkt je dit iets?
ik hoor graaag een reactie
Jacky12051963

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan