S Surfgirl New Member 7 apr 2012 #1 Hey, Graag zou ik tijdens de week hemelvaart in mei een roadtripje plannen. Bestemmingen nog te bepalen. Dus iedereen die zin heeft moet maar een seintje geven. Greetz
Hey, Graag zou ik tijdens de week hemelvaart in mei een roadtripje plannen. Bestemmingen nog te bepalen. Dus iedereen die zin heeft moet maar een seintje geven. Greetz
F Flupke Member 7 apr 2012 #2 Hey, en heb je een bepaald doel van je roadtripje? surfen? Groetjes, Cé
S Surfgirl New Member 8 apr 2012 #3 Hoi, Ik wil ook wel surfen, maar het hoeft niet het hoofddoel zijn van de trip. Beetje afhankelijk van de medereizigers. Greetz
Hoi, Ik wil ook wel surfen, maar het hoeft niet het hoofddoel zijn van de trip. Beetje afhankelijk van de medereizigers. Greetz
S Surfgirl New Member 8 apr 2012 #5 Ik doe aan golfsurfen, maar er is nog een kitesurfer geïntereseerd om mee te gaan. Iedereen is dus welkom
Ik doe aan golfsurfen, maar er is nog een kitesurfer geïntereseerd om mee te gaan. Iedereen is dus welkom
F Flupke Member 8 apr 2012 #6 Hey, FA210838 (at) Gmail (dot) com Misschien is het zo wat handiger om gegevens uit te wisselen met bvb de volle groep? Grt, Cé
Hey, FA210838 (at) Gmail (dot) com Misschien is het zo wat handiger om gegevens uit te wisselen met bvb de volle groep? Grt, Cé