David Via Ferrata
New Member
Hallo,
Ik ben David, 39 jaar uit Antwerpen. Tussen 22 en 27 september ga ik hiken rond Trentino in Italië. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in Via Ferrata, ofwel "klimmen en wandelen tussen de rotsen terwijl je beveiligd bent aan een ijzeren kabel".
Dit jaar wil ik dagtochten doen met de laagste moeilijkheidsgraad (groen/geel). Ik dacht dat het wel tof zou kunnen zijn, als iemand meegaat op dit avontuur. Iedereen met een verstandelijk vermogen boven de 18 jaar is welkom ... ;-)!
Wat ik geheel gratis te bieden heb:
). Het gaat dus puur om het klimmen en de vakantie aub.
Als deze oproep je nu reeds alle antwoorden heeft gegeven om effectief te vertrekken, dan hebben we een deal.
Laat maar iets horen via mail, ik ben benieuwd!
Met sportieve groet,
David
Ik ben David, 39 jaar uit Antwerpen. Tussen 22 en 27 september ga ik hiken rond Trentino in Italië. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in Via Ferrata, ofwel "klimmen en wandelen tussen de rotsen terwijl je beveiligd bent aan een ijzeren kabel".
Dit jaar wil ik dagtochten doen met de laagste moeilijkheidsgraad (groen/geel). Ik dacht dat het wel tof zou kunnen zijn, als iemand meegaat op dit avontuur. Iedereen met een verstandelijk vermogen boven de 18 jaar is welkom ... ;-)!
Wat ik geheel gratis te bieden heb:
- Volledig georganiseerde en uitgestippelde dagtochten.
- Kennis van de streek en taal.
- Zon (als het weer het toelaat ...
), water (3 meren) en La Bella Italia con Dolce Cuccina. - Een wagen(tje), benzine (of diesel
) en de tolwegen. - Logies (aparte bedden in een appartement), tenzij je voor eigen rekening in een eigen appartement wil slapen.
- Mijn Vlaams accent en flauwe moppen over Nederlanders.
- Je vlucht naar Milan (Bergamo) vanuit Eindhoven. Naar Milan Malpensa of Mila Linate moet ook nog lukken, en je kan ook vanop een andere NL-luchthaven vertrekken. Je kan ook met de wagen komen. Als je er maar bent vóór woensdagavond 22/9.