Kohraya

kohraya

Active Member
Hoi, ff voorstellen want ik ben nieuw op deze site.

Ik zit op dit forum voor maar één reden: individueel, avontuurlijk reizen is m'n hobby! neen, sorry ... passie!!! (dus altijd voor zolang mogelijke tijd, maar jammer genoeg is het nooit lang genoeg :( )
Het eerste wat jullie wellicht willen weten (ik zie dat anderen daar ook een lijstje van gemaakt hebben), zijn de bestemmingen die ik reeds onder m'n wandelschoenen heb hangen:
Europa : oostenrijk, Italiê, Spanje (en Tenerife), Frankrijk, (toen nog) Jougoslavië, Polen, Griekenland (Kreta)
Maar daar waar m'n passie zich concentreert , volgt nu:
Midden oosten : Turkije
Azie : Thailand (5 keer), Cambodja (2x), Laos , Maleisië, Maleisisch Borneo, Indonesië (2 keer: Sulawesi, Bali, Lombok), India, Nepal
Afrika: Kenia
Midden Amerika : Belize, Guatemala, Mexico (als je dat tot M. Am. kan rekenen)
Zuid Amerika : Ecuador, Peru

Wat ik in deze landen doe: raften (!!!), berg- en jungletrektochten, duiken, paragladen, mtb-ken, quad biking en alles waar ik een adrenaline-kick van kan krijgen, maar ook de nodige portie cultuur opsnuiven natuurlijk. En een andere hobby van me: reisfotografie (hoofdzakelijk portretten van mensen, maar ook wel wat anders hoor).

Als iemand iets wil weten (over m'n reizen) ... vraag gerust.

Laatst bewerkt:
Hallo kohraya,

Welkom op reisforum.info
Ik zie dat je er al heel wat ervaring op hebt zitten.

ik wil er nog even bij vertellen dat ik de kleur van je berichten heb aangepast naar zwart.
Als je iets wil aantonen met kleurtjes geen probleem.
Maar volledige posts in kleur is hier niet de gewoonte.
Ik heb het ook even aangepast bij de regels wand je kon het nog niet weten :wink:

1e bericht is ge-update ivm bezochte landen.
Volgende reis: zuid Laos - Cambodja - zuid Thailand.

Laatst bewerkt:
1e bericht is ge-update ivm bezochte plaatsen.
Next destination: Mexico-Belize-Guatemala (... idd ... voor de 2e keer)

Terug
Bovenaan