komende maand(september/oktober) rondreizen (hitchhiken/roadtrip/...) Noord-Amerika met hond

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door stefanieb89, 10 sep 2018.

1. stefanieb89

stefanieb89 New Member

Hey,

Ik ben Stefanie en heb de komende maanden verlof om samen met mijn hond Lou (Australische herder) te gaan reizen. Iemand die zin heeft om volgende reis samen te ondernemen?

- wanneer: nu ;) september/oktober
    - waar: Noord-Amerika (Nationale parken (Yosemite, Zion, Yellowtone, Grand canyon,...), de Westkust, meer afgelegen streken (ranches in bv Montana, Wyoming...)
    - manier van reizen: op een avontuurlijke manier: de manier waarop is me een beetje om het even het leek me wel tof om gewoon te hitchhiken en te kamperen met de tent of eventueel een auto te huren en er een roadtrip van te maken. Te overnachten in een tentje, hostels...

Laat maar iets weten mocht je dit zien zitten ;)
    groetjes Lou en Stefanie

2. Sofian

Sofian New Member

Hallo Stefanie,

Ik zie dat wel zitten. Ik ben nog student, 21 jaar. Dit jaar doe ik het rustig aan omdat ik de intentie heb te gaan reizen. Noord Amerika staat me echt wel aan.
    Het leeftijdsverschil is voor mij geen probleem. Ik ben een rustig persoon, hou van natuur en een uitdaging.

Mocht je interesse hebben, laat me iets weten.

Groetjes,

Sofian

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie